Zaenkrat so Italijani od motorne palete potrdili zgolj zmogljivi V6 biturbo 3,0-litrski bencinski motor, ki razvije 375 kilovatov moči (510 KM). Za primerjavo, biturbo v športnem BMW M3 razvije 317 kilovatov moči (431 KM).
Pod aluminijasti šestvaljnik za giulio quadrifoglio verde (QV) so se podpisali pri Ferrariju, omenjeni agregat pa lahko najdemo pod motornim pokrovom maseratija quattroporte in ghibli.
Pospešek z mesta do 100 km/h je 3,9 sekunde. Omenjeni športni model je po zagotovilih Alfe zelo varčen, saj so mu v prid gospodarnejše vožnje vgradili elektroniko za izklop valjev, ko jih ne potrebuje. Omenja se, da bodo vstopne različice giulie poganjali dvolitrski štirivaljni in šestvaljni bencinski in dizelski agregati.
Idealna razporeditev teže
Alfa Romeo je novi model uradno predstavil v Milanu, ob svoji 105-obletnici obstoja. Podjetje se je v zadnjih letih znašlo v veliki krizi, saj nekih novosti nismo bili deležni. Zelo dolgo sta na ceniku vztrajala le mito in giulitetta, kasneje se jima je pridružila še športna alfa 4C. Giulia je uvrščena nad giulietto, v čast predstavitve pa so preoblikovali celo slavni logo znamke.
Novi Alfin model je narejen na novi, t. i. giorgio platformi. Konkurent nemškim premium modelom bo na voljo s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri kolesa. Italijani izpostavljajo, da so poskrbeli za idealno razporeditev teže (50/50), centimetrsko najbolj radodarno potniško kabino in odličen koeificient zračnega upora.
V uradnem prospektu pri Alfi razkrivajo, da bo imela športna giulia (QV) aktivni spojler spredaj za potisk k tlom pri višjih hitrostih, nastavljivo podvozje, sistem za razporejanje nadzora vektorskega navora, ki razmere na cestišču analizira neprestano in na podlagi tako pridobljenih informacij navor motorja neprestano prerazporeja med kolesi - spredaj in zadaj, levo in desno. Alfini inženirji so izboljšali tudi DNA sistem s štirimi nastavitvami načina vožnje - dynamic, natural, advanced efficient in race.
Sledijo terenci, limuzina, kabriolet ...
Pri izdelavi so uporabili ogljikova vlakna, aluminij, karbon-keramične diske ... Športna giulia tehta 1530 kilogramov. Razmerje masa: moč je 2,99 kilograma na eno konjsko moč.
Uradno naj bi se proizvodnja v tovarni Cassino v Italiji začela v novembru, prvi kupci pa naj bi ključe vozila v roke dobili februarja ali marca prihodnje leto. Giulia bo kasneje na voljo tudi v karavanski - sport wagon različici. Ali bosta naprodaj tudi kupe in kabriolet, Italijani še niso izdali.
Pri Alfi so namignili, da po modelu giulia sledi modelna ofenziva. Najavljajo nove športne terence, večjo limuzino, novi kabriolet ... Do leta 2018 želijo globalno prodajo povečati na 400.000 modelov, od tega naj bi jih 150.000 vsako leto pokupili Američani. Lani so prodali "pičlih" 70.000 avtomobilov.
Slej ko prej se kakšen na vleki pripelje mimo....
Pa do zjutraj bo počakal, glede na sloves alfe..... Potem ga pa itak vleka odpelje na servis, tako da je vseeno če kaj spije, domov bo šel tako s taksijem....
profil bmw 3, nos mešanica modernih jaguarjev in bmw, zadnje luči od audija a5. Samo skopiral so druge avte in jih zlimali nazaj skupaj. Brez domišljije pač. Izgleda kot nekaj kar je narejeno da bo všeč ljudem. Ni pa alfa.