Ford bo v serijskem modelu B-max predstavil sistem vrat, ki omogoča preprosto vstopanje v prvo in drugo vrsto sedežev. Sredinska stebrička vrat sta integrirana v vrata kompaktnega enoprostorca, zato je na obeh straneh vozila na voljo 1,5 metra velika odprtina. Pri večini zadnjih vrat je odprtina za dostop približno pol tako velika.
Pri razvoju konceptnega modela je ekipa oblikovalcev podatke za izdelavo iskala tako, da je opazovala vsakdanjo rutino voznikov – od vožnje po nakupih do prevoza otrok v šolo in domov. Pogoj za izdelavo je bila okrepljena struktura, ki so jo iz sredinskih stebričkov karoserije prenesli in jo vgradili neposredno v vrata. S tem so zagotovili zaščito v primeru nezgode, še posebej pri bočnem trčenju.
Za ključne dele karoserije in vrat so uporabili posebna okrepljena jekla, ki so do petkrat trdnejša od standardnega jekla. Obilica opreme in funkcij v B-maxovi notranjosti v kar največji meri izkorišča prednosti sistema vrat za lažji dostop. Zlaganje zadnjih sedežev in sovoznikovega sedeža omogoča zagotavljanje velike in priročne površine za prevoz najrazličnejših predmetov. "Zasnova vrat omogoča, da skozi stranska vrata naložite res velike predmete, celo daljše od 2,3 metra," je povedal Ernst Reim, glavni oblikovalec notranjosti v Fordu Evropa.
472
ogledov
Adijo, B-stebriček
Ko je Ford predstavil konceptni model B-maxa, je bilo največ vprašanj na temo, ali bo tudi serijski na voljo brez B-stebrička. Pri Fordu so držali besedo, vstop v najmanjšega maxa v ponudbi pa je zaradi tega lažji.