Okoljski aktivisti v Franciji so dosegli svoj cilj. Avtomobilski oglasi bodo morali že marca letos vsebovati opozorilo o uporabi ustreznejšega ali do okolja manj obremenjujočega načina prevoza. Na primer kolesa. In to vsi oglasi, brez izjeme - na televiziji, na spletu in v tisku, poroča tiskovna agencija AFP.
To je podobno kot pri oglasih za alkohol, ki morajo vsebovati opozorilo na tveganje ob njegovem uživanju.
Oglas bo moral vsebovati alternativo v slogu "Razmislite o vožnji", ali "V službo se peljite z javnim prevozom" ali "Za krajše razdalje uporabite kolo ali pojdite peš."
To še ni vse. Oglasi bodo morali vsebovati tudi emisijski razred vozila s podatkom o CO2, novost, ki je del razširjenega zakona o podnebnih ukrepih, ki so ga lani potrdili francoski zakonodajalci.
Proizvajalci avtomobilov novost sprejemajo, a niso navdušeni. Vendar pa nimajo druge izbire, saj bodo avtomobilski oglasi od leta 2028 naprej še bolj zaostreni. Od leta 2028 nova francoska zakonodaja predvideva popolno prepoved oglaševanje vozil, ki najbolj onesnažujejo okolje. To bodo vsa vozila, ki v zrak izpustijo več kot 123 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer. Sem spadajo številni, danes zelo priljubljeni SUV-ji.
Zmagal bo tisti, ki bo dal konja na streho. Nekaj podobnega kot v reklami za VW traktorje!