Rivian je premagal največje težave avtomobilskega zagonskega podjetja in začel proizvodnjo vozil. Modela R1T in R1S ter dostavnik amazon že prihajajo s proizvodnih trakov. Vendar pa visoki stroški zagona proizvodnje v kombinaciji z naraščajočimi stroški energije in materiala še vedno pomenijo, da dobička ni.
Po poročanju Wall Street Journala je Rivian do zdaj uporabil okoli polovico svojega kapitala, ki je velik 18 milijard dolarjev. Vodstvo je kljub trenutnim razmeram optimistično in pričakuje, da bo dobičkonosnost dosegla do konca leta 2024. To bi bilo mogoče, če bi se povečala prodaja in s tem število izdelanih avtomobilov. Takrat bi se znižali proizvodni stroški na avtomobil.
V Rivianu so optimistični tudi zato, ker se bo prodaja električnih avtomobilov v prihodnjih letih povečala, SUV-ji in poltovornjaki, kot jih ponuja Rivian, pa so v ZDA najbolj iskani. Težava je, ker pritisk konkurenca. Uveljavljeni avtomobilski proizvajalci, kot sta Ford in Chrysler, ponujajo tudi modele z električnim pogonom. Morda nimajo izkušenj s polnilno infrastrukturo, imajo pa desetletja izkušenj z industrijsko proizvodnjo avtomobilov.
Ne vem ali sem jaz prestar ali imam premalo zaseden spomin. Cca 15-20 let nazaj je večina novinarjev pisala, da bodo električni avtomobili cenejši od navadnih z notranjim izgorevanjem. Danes jamrajo in pišejo o tem kako se to ne dela… ...prikaži več profitabilno. To firmo razumem, vse narediti iz nič, vse stroške vkalkulirat pa je dejansko izguba. Tudi vsak nov model uveljavljenih znamk ima določen cikel preden začne prinašati dobiček. Ampak ostali proizvajalci pa želijo eksta profit zato so EV za 2/3 predragi