Udobje v vožnji je, predvsem pri daljših potovanjih, ključnega pomena. In tega se zavedajo tudi pri Citroënu. Citroën pri novi kombilimuzini C4 cactus premierno uvaja progresivne blažilnike s hidravličnim omejevalnikom gibanja na kolesih. Po domače povedano, gre za nadomestek nekdanjega legendarnega, a hkrati zelo zapletenega hidravličnega vzmetenja. V praksi dvostopenjsko delovanje blažilnikov poskrbi, da še več tresljajev zaradi cestnih neravnin prevzame nase že kolo, posledično pa se karoserija na naluknjani cesti le minimalno premika.
Notni zapis vožnje po slovenskih cestah
Citroën je k sodelovanju povabil mladega slovenskega skladatelja Leona Firšta, prejemnika velike nagrade na mednarodnem tekmovanju glasbene kompozicije. Firšt je vdolbine slovenskih cest, po katerih je vozil C4 cactus, spremenil v notni zapis, ki sledi linijam na cesti. Melodijo tega notnega zapisa zdaj lahko predvajajo s pomočjo simpatične glasbene skrinjice. V spodnjem videu lahko prisluhnete zvoku slovenskih cest.
Tako deluje novo vzmetenje …
Če so na cesti, po kateri se zapelje novi Citroën C4 cactus večje luknje in posledično nastanejo večji udarci ob vožji, hidravlična omejevalnika upočasnita premike. "S pomočjo tehnologije smo udarne jame na dotrajanih cestah spremenili v prijetno vožnjo v tonih melodije udobja," pravijo pri Citroënu.
Legendarno vzmetenje
Znamka si z novimi progresivnimi blažilniki s hidravličnim omejevalnikom gibanja na kolesih želi obuditi čase, ko je bila znana po "lebdečih preprogah". Blažilnike za serijsko proizvodnjo so pri Citroënu razvili iz izkušenj v WRC reli tekmovanju. Novo vzmetenje deluje dvostopenjsko pri tem pa ublaži in absorbira deformacije dotrajanih asfaltnih cest ter daje občutek lebdenja nad cesto.
Citroën po svojem vzmetenju s hidravličnimi omejevalniki slovi že skoraj celo stoletje. Novo generacijo takšnega vzmetenja pa so predstavili pri C4 cactus. To vzmetenje, ki še vedno sledi načelom tradicije: skrbi in zagovarja udobje med vožnjo.
Od klasičnega vzmetenja, ki ga sestavljajo amortizer in vzmet se razlikuje po tem, da temelji na hidravličnih omejevalnikih, ki delujejo dvostopenjsko, pri tem pa ublažijo in absorbirajo deformacije dotrajanih asfaltnih cest.