Flik je sodoben način plačevanja in nakazovanja denarja med uporabniki različnih bank v Sloveniji, ki deluje vse dni v letu, in to 24 ur na dan. Če morate torej plačilo ali nakazilo izvesti zunaj delovnega časa svoje banke – popoldne, ponoči, za vikend ali na praznik – bo Flik transakcijo izvedel.
Ni potrebe po novem bančnem računu ali kartici
Za uporabo aplikacije Flik ne potrebujete novega bančnega računa ali nove bančne kartice, kot je to treba pri številnih drugih podobnih aplikacijah. Flik se namreč poveže z vašim že obstoječim bančnim računom, kar vam prihrani ogromno časa in nepotrebne papirologije. Med drugim posledično tudi ne bo treba nobenega računa prijavljati na FURS, kot je to treba narediti pri uporabi drugih domačih rešitev in pri rešitvah iz tujine.
Preprosto in hitro
Pri klasičnem nakazovanju denarja oziroma pri izpolnjevanju klasičnega plačilnega naloga potrebujete kar nekaj podatkov prejemnika, sam postopek v spletni ali mobilni banki pa zna biti nekoliko zamuden. Da o zamudnosti sploh ne govorimo, če spletne oziroma mobilne banke ne uporabljate in se morate za to, da nekaj plačate ali nekomu nakažete denar, fizično odpraviti na banko. Sploh zdaj, v covid času, ko je treba, če nimate potrdila o cepljenju ali prebolevnosti, prej opraviti še hitri antigenski test, saj tudi banke niso izjema pri izpolnjevanju pogoja PCT.
Uporaba aplikacije Flik je tako preprosta in hitra rešitev, kajti za to, da izvršite nakazilo, je dovolj že, da imate v telefonskem imeniku shranjeno mobilno številko ali elektronski naslov prejemnika. In poleg nakazila denarja lahko prek Flika nekomu pošljete tudi zahtevek za plačilo in ga tako opomnite, da vam mora denar vrniti.
Kako aktivirati Flik?
Svoj Flik račun lahko ustvarite brez obiska banke. Vse, kar potrebujete za aktivacijo, je pametni telefon, na katerega iz spletne trgovine App Store ali Google Play prenesete aplikacijo Flik Pay, potrebujete pa še davčno številko in številko bančne kartice ali aktivacijsko kodo, ki jo dobite na svoji banki. Sicer pa je aktivacija Flik računa odvisna od tega, pri kateri banki imate obstoječ račun.
Stranke preostalih bank lahko do Flik storitev dostopate znotraj svojih mobilnih bank oz. mobilnih denarnic:
- NLB – NLB Pay
- Nova KBM – mDenarnic@
- Intesa Sanpaolo Bank – mobilna banka
- Delavska hranilnica – DH Denarnik
- Sparkasse – Sparkasse M.Stik
Aplikacije Flik Pay, NLB Pay, mDenarnic@ ali DH Denarnik lahko celo namestite na več kot eno mobilno napravo, če se vam pokaže potreba po tem. Po drugi strani pa lahko Flik povežete z enim samim bančnim računom naenkrat. Če pa imate registrirane različne aliase oziroma kontaktne podatke (mobilni telefon in elektronski naslov) ter uporabljate dva različna bančna računa, imate lahko tudi dva Flik računa na dveh napravah.