Slovenski potrošniki so Barcaffè ponovno uvrstili na vrh blagovnih znamk, ki jim najbolj zaupajo

Foto: Barcaffé
Foto: Barcaffé
Barcaffè se je po izboru potrošnikov tudi za leto 2022 uvrstilo med znamke, ki jih potrošniki vidijo kot najbolj edinstvene in verodostojne, znamke, s katerimi si delijo podobne vrednote ter takšne, ki zadovoljujejo njihove želje in so v očeh potrošnikov na vrhu priljubljenosti.
Oglej si celoten članek

V sklopu raziskave za leto 2022 so slovenski potrošniki podali več kot 14 tisoč odgovorov oziroma 1200 različnih blagovnih znamk. S tako opravljeno letno raziskavo želi Superbrands Slovenija predstavljati steber ali, bolje, ogledalo vsem znamkam, ki delujejo na trgu. Ne gre za tekmovanje ali diskreditacijo ene znamke nad drugo, temveč informiranje, komu slovenski potrošniki zares zaupajo, pravi lastnik licence Superbrands Boško Praštalo.

Z nazivom Superbrand, ki ga v Sloveniji nosi le 1 odstotek vseh blagovnih znamk, se lahko ponovno pohvali Barcaffè. Kljub temu, pojasni vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè Marko Cerovšek, verjame, da so najboljše znamke tiste, ki se gradijo skupaj s potrošniki, zato jim je to priznanje le v potrditev, da ostajajo na pravi poti.

Foto: Barcaffé Barcaffe

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.