Podjetje IKEA Slovenija drugo leto zapored 17. maja obeležuje mednarodni dan boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji (IDAHOT). Na ta dan so v podjetju tradicionalno izobesili mavrično zastavo pred trgovino v Ljubljani, začela pa se je tudi njihova kampanja "Sprejemanje se začne doma". Podjetje IKEA želi s kampanjo spodbuditi čim več ljudi, da ustvarijo sočutne in vključujoče domove ter skupnosti, ki bodo omogočili boljše življenje za LGBT+ skupnost.
Družbeno odgovorno kampanjo je navdihnila raziskava, ki jo je podjetje izvedlo med mlajšo LGBT+ populacijo v Ljubljani in treh drugih glavnih mestih organizacije IKEA Jugovzhodna Evropa (Zagreb, Beograd in Bukarešta). Raziskava je pokazala, da se 92 odstotkov mladih članov LGBT+ skupnosti v Ljubljani po razkritju svoje spolne usmerjenosti ali spolne identitete v svoji družini ne počuti popolnoma sprejetih, sedem odstotkov pa jih je zaradi pritiskov celo zapustilo svoj dom. Podjetje IKEA zato želi s kampanjo opozoriti na probleme, s katerimi se soočajo LGBT+ osebe.
"Praznovanje mednarodnega dneva boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji za nas pomeni zagovarjanje bolj poštenega in enakopravnega sveta, v katerem se vsi počutijo dobrodošli, spoštovani in cenjeni takšni, kot so. Radi bi prispevali kot delodajalec, poleg tega pa si želimo tudi podpreti LGBT+ skupnost. Vselej stremimo k ustvarjanju vključujočega delovnega okolja, kjer lahko vsi naši zaposleni izrazijo svojo osebnost. Ponujamo jim izobraževanja o različnih identitetah in izzivih, s katerimi se soočajo pripadniki različnih manjšin. O teh problemih želimo spregovoriti tudi javno, da bi navdihnili druge, in letos smo posebno predani sprejemanju različnosti v domačem okolju. Verjamemo, da lahko z ustvarjanjem bolj sočutnih in vključujočih domov prispevamo k razvoju boljše skupnosti", je dejal Cas Lachaert, vodja trga v podjetju IKEA Slovenija.
Dvig zastave in družbeno odgovorna kampanja sta nadaljevanje večletnih aktivnosti podjetja IKEA, usmerjenih k doseganju enakopravnosti LGBT+ ljudi.
Podjetje IKEA v sklopu letošnje kampanje v sodelovanju z društvom Legebitra za svoje zaposlene organizira delavnico po metodi žive knjižnice. Člani društva bodo zaposlenim na voljo za pogovor, v sklopu katerega bodo lahko odgovorili na vsa vprašanja, delili pa bodo tudi svoje izkušnje. S takšno delavnico želijo pripevati k boljšemu razumevanju in sprejemanju ljudi z različnimi identitetami.
Poleg sodelovanja z nevladno organizacijo Legebitra je podjetje IKEA v preteklem letu podprlo Društvo Parada ponosa s finančno donacijo za pomoč pri izvedbi projekta Sqvot, letos pa so na novo opremili njihovo posvetovalnico.
Več informacij o kampanji in aktivnostih podjetja IKEA preberite na spletni strani.