Citroën C3 aircross se ponaša s številnimi aduti, nekateri pa v številčni konkurenci precej izstopajo. To se je pokazalo tudi na PRIMA primerjalnem testu, kjer so osrednji slovenski avtomobilski mediji med seboj primerjali 10 mestnih križancev.
Okreten z občutkom sedenja v enoprostorcu
Citroën C3 aircross že navzven izstopa z obliko, ki je posebna, odbita. Citroën je skozi svojo bogato zgodovino oblikovanja z vozili, kot sta ami in žaba, dokazal, da zna narediti avtomobil, ki se dolgo upira staranju, bo dolgo časa moderen in bo celo avtomobilska ikona. Oblikovalcem je tudi pri C3 aircrossu uspel recept, ki ga v razredu mestnih križancev iščejo številni proizvajalci avtomobilov.
Hkrati pa je Citroënov dizajn križanca C3 aircrossa pripomogel k temu, da je potniška kabina, kljub razmeroma majhnim zunanjim meram avtomobila, zaradi česar je okreten avtomobil, lahko zelo prostorna. V notranjosti bolj kot vtis športnega terenca ponuja občutek sedenja v klasičnem enoprostorcu.
Družinski avto
Prav pri meritvah prostornosti kabine na PRIMA primerjalnem testu, je pri Citroënu C3 aircrossu prtljažni prostor odstopal. Pri merjenju velikosti ter uporabnosti zadnje klopi med nameščanjem otroških sedežev je Citroën C3 Aircross zabeležil odlične rezultate. Predvsem zaradi uporabne plati zadnje klopi si ga lahko brez težav ogledajo tudi tisti, ki izbirajo kompaktnega družinskega križanca.
Da je večji, kot je videti na prvi pogled, se potrdi, že ko sedete v kabino. Kljub temu, da se sedi visoko in pregledno, pa z glavami niti spredaj niti zadaj ne sežete niti blizu stropa. Če je zadnja klop pomaknjena povsem nazaj, je veliko prostora tudi za noge visokoraslih potnikov, če pa potrebujete več prostora v prtljažniku jo enostavno pomaknete naprej. Klop je torej vzdolžno pomična in omogoča dobro prilagajanje željam po prostoru za noge ali prostoru v prtljažniku. Naslonjala sedežev je možno tudi nagibati (pet različnih nastavitev naklona).
Za prevoz večjih in daljših predmetov
Prilagodljiv prtljažnik v osnovi meri 410 litrov z možnostjo povečanja na 520 litrov, kar je dober rezultat že za razred večja vozila. Prtljažnik ima uporabno dvojno dno, če podremo sedeže v drugi vrsti pa dobimo ravno dno. Takrat se spremeni v pravi mali "kombi", v katerega lahko naložimo za 1.289 litrov prtljage. Tudi kakšen pralni stroj lahko prepeljete z njim.
Preklopimo lahko tudi prednji sopotnikov sedež, da pridobimo 2,40 metra dolžine za nakladanje. Če želite prevažati kakšne daljše predmete iz vrtnega centra, na primer. In tudi v tem primeru se bo v avtomobilu poleg voznika lahko peljal sopotnik ali celo dva. Zadnja klop se namreč zlaga v razmerju tretjina proti dvema tretjinama in širši del je za voznikom.
Že za dobrih 15 tisoč evrov
Zadnja klop je, kot se spodobi za sodoben evropski avtomobil, opremljena s parom priponk isofix, zato je nameščanje otroških sedežev preprosto in od staršev ne zahteva veliko časa. Če morate s seboj prevažati otroški voziček, pa je prtljažnik z navpičnimi stranicami in široko zasnovo oblikovan tako, da pogoltne tudi večje predmete. Prednost je tudi to, da je nakladalno dno blizu cestišča, zato dviganje tovora v prtljažnik ni preveč zahtevno opravilo.