Križanec, ki ponuja najboljše razmerje med ceno in prostornostjo

Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroen C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroen C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroen C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroen C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroen C3 Aircross Foto: Saša Despot Citroen C3 Aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross
Na neodvisnem slovenskem primerjalnem testu PRIMA se je križanec C3 aircross med 10 kandidati izkazal za družinsko najbolj uporabnega, hkrati pa najcenejšega med primerjanimi vozili.
Oglej si celoten članek

Citroën C3 aircross se ponaša s številnimi aduti, nekateri pa v številčni konkurenci precej izstopajo. To se je pokazalo tudi na PRIMA primerjalnem testu, kjer so osrednji slovenski avtomobilski mediji med seboj primerjali 10 mestnih križancev.

Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross

Okreten z občutkom sedenja v enoprostorcu

Citroën C3 aircross že navzven izstopa z obliko, ki je posebna, odbita. Citroën je skozi svojo bogato zgodovino oblikovanja z vozili, kot sta ami in žaba, dokazal, da zna narediti avtomobil, ki se dolgo upira staranju, bo dolgo časa moderen in bo celo avtomobilska ikona. Oblikovalcem je tudi pri C3 aircrossu uspel recept, ki ga v razredu mestnih križancev iščejo številni proizvajalci avtomobilov.
Hkrati pa je Citroënov dizajn križanca C3 aircrossa pripomogel k temu, da je potniška kabina, kljub razmeroma majhnim zunanjim meram avtomobila, zaradi česar je okreten avtomobil, lahko zelo prostorna. V notranjosti bolj kot vtis športnega terenca ponuja občutek sedenja v klasičnem enoprostorcu.

Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross

Družinski avto

Prav pri meritvah prostornosti kabine na PRIMA primerjalnem testu, je pri Citroënu C3 aircrossu prtljažni prostor odstopal. Pri merjenju velikosti ter uporabnosti zadnje klopi med nameščanjem otroških sedežev je Citroën C3 Aircross zabeležil odlične rezultate. Predvsem zaradi uporabne plati zadnje klopi si ga lahko brez težav ogledajo tudi tisti, ki izbirajo kompaktnega družinskega križanca. 

Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross

Da je večji, kot je videti na prvi pogled, se potrdi, že ko sedete v kabino. Kljub temu, da se sedi visoko in pregledno, pa z glavami niti spredaj niti zadaj ne sežete niti blizu stropa. Če je zadnja klop pomaknjena povsem nazaj, je veliko prostora tudi za noge visokoraslih potnikov, če pa potrebujete več prostora v prtljažniku jo enostavno pomaknete naprej. Klop je torej vzdolžno pomična in omogoča dobro prilagajanje željam po prostoru za noge ali prostoru v prtljažniku. Naslonjala sedežev je možno tudi nagibati (pet različnih nastavitev naklona).

Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross

Za prevoz večjih in daljših predmetov 

Prilagodljiv prtljažnik v osnovi meri 410 litrov z možnostjo povečanja na 520 litrov, kar je dober rezultat že za razred večja vozila. Prtljažnik ima uporabno dvojno dno, če podremo sedeže v drugi vrsti pa dobimo ravno dno. Takrat se spremeni v pravi mali "kombi", v katerega lahko naložimo za 1.289 litrov prtljage. Tudi kakšen pralni stroj lahko prepeljete z njim.

Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross

Preklopimo lahko tudi prednji sopotnikov sedež, da pridobimo 2,40 metra dolžine za nakladanje. Če želite prevažati kakšne daljše predmete iz vrtnega centra, na primer. In tudi v tem primeru se bo v avtomobilu poleg voznika lahko peljal sopotnik ali celo dva. Zadnja klop se namreč zlaga v razmerju tretjina proti dvema tretjinama in širši del je za voznikom.

Foto: MatijaJanežič citroen C3 aircross

Že za dobrih 15 tisoč evrov

Zadnja klop je, kot se spodobi za sodoben evropski avtomobil, opremljena s parom priponk isofix, zato je nameščanje otroških sedežev preprosto in od staršev ne zahteva veliko časa. Če morate s seboj prevažati otroški voziček, pa je prtljažnik z navpičnimi stranicami in široko zasnovo oblikovan tako, da pogoltne tudi večje predmete. Prednost je tudi to, da je nakladalno dno blizu cestišča, zato dviganje tovora v prtljažnik ni preveč zahtevno opravilo.

Foto: Saša Despot Citroën C3 Aircross

Citroën C3 Aircross za nameček ponuja tudi zanimivo nakupno ceno, ki je bila med PRIMA testiranimi avtomobili najbolj ugodna. Dobro opremljenega Citroëna C3 aircross z opozorilnikom nenamerne menjave voznega pasu, sistemom za prepoznavanje prometnih znakov, sistemom za opozarjanje na utrujenost voznika, tempomat in omejevalnik hitrosti, 7-palčnim zaslonom na dotik in drugimi pripomočki za udobje in varnost lahko dobite že za 15.150 evrov s petimi leti jamstva.
 

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.