Klemen je prvi slovenski raper, ki je za svoj album spisal in naredil glasbo, ga aranžiral in zanj spisal tudi besedila, torej je praktično vso avtorsko delo naredil sam. Klemen je edini gostujoči raper tudi na sploh prvi izdani rap plošči v Sloveniji, saj si je na AliEnovi »Levi sceni« odšel v mesto in si brezbrižno kupil žvečilne gumije. Klemen Klemen je legenda domačega rapa, ki ni zgolj pionir scene, temveč njegov steber do današnjega dne in to kljub temu, da je večkrat gledal smrti v oči.
Na antologijskem, legendarnem, kultnem albumu »Trnow stajl«, ki je popolnoma redefiniral slovenski rap in ga predstavil tudi občinstvu, ki se z rapom do takrat sploh ni pečala – metalcem, pankerjem, staroselcem pa tudi še odraščajočim pamžem in to ne zgolj v prestolnici, temveč po celotni Sloveniji – najdemo vse mogoče tematike. Največji uličar med raperji in največji raper med uličarji ter poglavitni anekdotaš je prvi, ki je v Slovenijo v svojo zvočno sliko prinesel zvok ameriškega raperskega juga, je tudi prvi, ki se svojih nesramnih in potepinskih zgodb ubesedenih povsem po svoje, ni nikoli sramoval, temveč jih je izlival na papir v neokrnjeni obliki pa naj si gre za pijavke v Ljubljanici, razbite fičkote v Trnovem, napačno razbita vrata trafik, neposrečen »sprehod« v Interspar ali zgolj za kajenje zelenih substanc.
Klemen je kronist nekega časa mesta Ljubljane in predela Trnovo, s katerimi smo se soočali na prelomu tisočletja. Njegova naracija je slikovita, detajlistična in dramaturško ter scenaristično točna in prav nič olepšana. Hvali se, da je malopridnež, nepridiprav, da počne slabe stvari, a je dobra duša in vse to počne s polno fines, z nenavadnimi praktično filmski liki tipa kriminalist Neralić, ki Klemnu in trnovski bandi stojijo nasproti. Večina zgodb je tako premaknjena v raznorazne znane in neznane trnovske ulice, v »krakovca«, Jamesa Deana, Partizana, na Johnnyjev vrt, v KUDa, a so zgodbe povedane tako natančno in lucidno, da jih zlahka prezrcalimo kam drugam.