10 let brez skrbi
Po treh letih tovarniške garancije zdaj ni razloga, da ne bi nadaljevali v enakem slogu v sklopu novega programa Toyota Relax. Zadostuje, da svojo Toyoto še naprej redno servisirate v pooblaščeni mreži, Toyota pa bo poskrbela, da vam ne bo treba skrbeti za mehanske, elektronske ali električne okvare komponent vašega vozila, ki jih je mogoče pripisati napakam pri proizvodnji oziroma vgradnji. Brezplačno popravilo vključuje stroške dela, originalne nadomestne dele in komponente ter elemente in materiale, ki se uporabljajo v uradni Toyotini prodajno-servisni mreži.
Seveda potrošne komponente, kot so pnevmatike, zavore in podobno, ter denimo tresenje, ki ga povzročajo necentrirane pnevmatike, oziroma škoda, nastala zaradi zunanjega delovanja ali malomarnosti, v program Toyota Relax* niso vključeni. Dobra novica je, da je program vezan na konkretno vozilo in številko šasije, zato se prenese na novega lastnika, kar je odlično jamstvo za dobro prodajo, obenem pa tudi varen nakup.
Kako sem lahko del tega?
Vaša Toyota mora biti mlajša od 10 let in imeti manj kot 160.000 prevoženih kilometrov. V tem primeru je dovolj, da vozilo odpeljete na redno vzdrževanje, po katerem začne veljati program Toyota Relax, ki traja en servisni interval, običajno 12 mesecev ali 15.000 km (kar nastopi prej). Preprosto povedano, dokler svojo Toyoto redno servisirate, ste povsem brez skrbi.
Revolucionarni program Toyota Relax omogoča celo desetletje brezskrbnosti za volanom.
Zaupanje v lasten proizvod
Toyota ponuja tovarniško garancijo za tri leta (ali 100.000 km, kar nastopi prej) za vsa vozila, s katero so zajeti vsi najpomembnejši sklopi na vozilu, pod pogojem, da je vozilo redno vzdrževano v skladu s servisnim intervalom.
3 leta pomoči na cesti
Kaj pa, če natočim napačno gorivo, zaklenem ključe v vozilo, mi poči pnevmatika v nedeljo zvečer?
Brez skrbi, na voljo je Toyota EuroCare, 24-urna brezplačna pomoč na cesti za vsa nova vozila v času trajanja garancije proizvajalca (3 leta ali 100.000 km), ki se aktivira s klicem na brezplačno številko 0800 22 22 22. Na voljo v Sloveniji ali tujini. Še več, velja v kar 40 evropskih državah.
Toyota je z več kot 20-letnimi izkušnjami vodilna znamka na področju hibridov.
Mobilna aplikacija MyT
Po nakupu nove Toyote najprej namestite na svojo pametno napravo novo Toyotino mobilno aplikacijo MyT. Na ta način ne prihranite le časa in denarja, temveč lahko s komuniciranjem s svojim novim jeklenim konjičkom lažje načrtujete potovanja oziroma storitve, vedno veste, kje se nahaja, optimizirate vožnjo in celo prejmete analizo načina vožnje drugih uporabnikov. Skrita povezava med vami in Toyoto vas v nadgradnji prek funkcije Vehicle Movement Alert, ki lastnika obvesti o vsakem nepooblaščenem zagonu vozila, ščiti tudi pred morebitno krajo. Aplikacija je na voljo za operacijska sistema Android in iOS.
Funkcije, ki jih aplikacija vsebuje, so:
- Funkcija najdi moje vozilo (Find my car): Funkcija najdi moje vozilo je glede na koristnost primerljiva s funkcijo Najdi moj telefon, omogoča pa tudi deljenje lokacije z družino in prijatelji. Glede na dejansko število prevoženih kilometrov vozila, prejmete pravočasne opomnike za servis.
- Opomniki za vzdrževanje (Service Reminders): Aplikacija vas glede na dejansko število prevoženih kilometrov vozila pravočasno spomni na servis.
- Pošlji v vozilo (Driving Data): Ta funkcija omogoča hranjenje podatkov vseh preteklih voženj na enem mestu.
- Trener za hibride (Hybrid Coaching): Del aplikacije vsebuje vsebine in nasvete, kako pravilno upravljati avto in tako posledično prihraniti. Virtualni trener na aplikaciji vas bo nagradil z manjšo porabo.
- Od vozila do vrat (Car To Door): Ta funkcija vam omogoča, da navigacijo iz avta prestavite na telefon. To potrebujete v primeru, da ste že parkirali, pa še ne poznate poti do dotične lokacije, zato vas potem navigacija vodi do denimo vrat stavbe, ki jo iščete.
Spletno naročilo na servis
Če vam predstavlja servis izgubo časa ali pa preprosto neradi opravljate telefonske klice, imamo za vas izjemno rešitev. Toyota že nekaj časa ponuja zelo preprosto spletno naročanje na servisne storitve. Svoj termin lahko rezervirate 24 ur na dan, sedem dni v tednu. Po končanem postopku pa boste prejeli potrdilo o rezervaciji termina.
Vse, kar morate storiti, je, da kliknete tukaj, izberete storitev, želeni servis in termin, ki vam ustreza, ter potrdite rezervacijo. Spletno naročanje na servis je del aplikacije MyT, storitev pa je mogoče uporabljati tudi tako, da neposredno obiščete navedeno spletno stran. 24 ur pred izbranim terminom vam bo Toyota poslala opomnik.
12- letna garancija na prerjavenje
Ker nam je mar za sijaj vašega novega vozila, veljata zanj 12-letna garancija na prerjavenje od znotraj navzven, in sicer ne glede na število prevoženih kilometrov, ter triletna garancija na lak, prav tako brez omejitve števila prevoženih kilometrov.
Brez skritih stroškov
Kar zadeva servis in vzdrževanje, so za Toyoto izjemno pomembni preglednost in čisti računi. Zato so preglednice s stroški vzdrževanja izobešene na vidnih mestih v vseh pooblaščenih servisih. Na ta način so kupci vnaprej seznanjeni s stroški popravila in stroški rednega servisa, s čimer se možnost neprijetnih presenečenj zaradi nastalih stroškov zmanjša na najmanjšo možno mero. Da bi zagotovili kar največje zadovoljstvo strank, se uporabljajo samo originalni deli in oprema najvišje kakovosti.