V Nemčiji je v teku razcvet privatizacije železnice; poleg državne Deutsche Bahn je trenutno v državi še okrog 300 privatnih družb, ki se ukvarjajo z železniškim prevozom, tako potniškim kot tovornim.
Kot ocenjujejo opazovalci bo tako že prihodnje leto v Stuttgartu večji del regionalnega potniškega prometa prevzela družba Go-Ahead.
Večini teh družb je sorodno to, da jim manjka usposobljenega kadra, iščejo predvsem strojevodje in sprevodnike. Samo Deutsche Bahn, pišejo nemški mediji, nujno iščejo od 50 do 100 sprevodnikov.
Tečaj za sprevodnika traja tri mesece, strojevodje se usposabljajo osem mesecev. Bruto plača prvega na severu Nemčije znaša okrog 2.050 evrov, na jugu Nemčije pa okrog 2.600 evrov.
dezurni@zurnal24.si
Pozdravljeni, z veseljem vam sporočam, da je resnično posojilno podjetje, s katerim lahko dobite hitro posojilo, vsem zaupnim strankam nudimo …
Za standard v nemčiji je to socijalna pomoč
Marička Marička le kak sem lahko kaj takega napisal, da komunajzerji smrdijo kot KVARGL;;; smrdljivi komunajzerji smrdijo 1000 krat bolj …