Stavka železniškega potniškega prometa je trajala 48 ur, stavka v tovornem prometu pa celo 62 ur.
Prizadeta je bila predvsem vzhodna Nemčija, številne vožnje so odpovedali, kljub temu pa do večje
zmede ni prišlo. Stavka sicer gospodarstvu ni povzročila tolikšne škode, kot so napovedovali
strokovnjaki, saj ni prišlo do izpadov proizvodnje v avtomobilski in jeklarski industriji. V
pristaniščih je sicer obtičalo nekaj zabojnikov, vendar večjih težav ni bilo.
Stavka začasno prekinjena
Sindikat GDL je napovedal, da vsaj do ponedeljka ne bo skliceval novih stavk,
saj še čaka odgovor vodstva nemških železnic, ne izključuje pa možnosti nove, neomejene stavke, če
njegovim zahtevam ne bodo ugodili. Vodstvo Deutsche Bahn do zdaj sicer ni pristalo na to, da bi
pripravilo novo, boljšo ponudbo. Nasprotno so več krat vztrajali pri zadnji ponudbi, ki predvideva
4,5-odstotno povečanje plač in enkratno plačilo v višini 600 evrov. Sicer pa se vodstvo
sindikata za najmnožičnejšo in najdaljšo stavko v zgodovini nemških železnic odločilo zaradi
neuspelih pogajanj z vodstvom družbe Deutsche Bahn glede plač.
Nemčija spet povezana z vlaki
Sindikat nemških strojevodij (GDL) je ob 2. uri zjutraj končal večdnevno stavko v železniškem tovornem prometu, ki se je začela v sredo, in se nato razširila še na potniški promet.