Rdeči iz Maranella so se zbrali na sestanku, kjer je bila glavna tema pogovora ukaz moštva na VN Kitajske, na kateri je moral Charles Leclerc predse spustiti domnevno hitrejšega Sebastiana Vettla. Ferrari je odločitev sprejel v prepričanju, da se bo Vettel lažje podal v lov za vodilnima Mercedesoma, a se je po nekaj krogih izkazalo, da Leclerc u sledi izkušenejšemu Nemcu, kateremu je moral maloprej prepustiti svoje mesto.
Mladi novinec je bil še na tretji od treh dirk v letošnji sezoni deležen moštvenih ukazov, po koncu VN Kitajske pa je v pogovoru z novinarji zatrdil, da bo od inženirjev zahteval pojasnila.
"Seveda smo se sestali. To ni bila lahka situacija. Imel sem težave z gumami. Seb tudi. V tistem trenutku se je zdelo, da je on hitrejši. Nekaj krogov je vozil za menoj in načel gume. Potem me je prehitel, a so bile njegove gume v slabšem stanju kot moje," je pojasnil Leclerd.
Na vprašanje, ali je Ferrarijeva razlaga zadostila njegovim pričakovanjem, pa je odvrnil: "Ja, mislim, da ja."
Šef moštva Mattia Binotto je priznal, da je bila odločitev težka, a pravilna. "Težko je oceniti. Poskusili smo vse, da ne bi preveč zaostali za Mercedesom. To je bila naša edina možnost. Ni se izšlo, a prav je, da smo dali priložnost Sebu," je vztrajal prvi mož Scuderie.
Precedens, ki vodi v nove težave
Šef Mercedes Toto Wolff je dogajanje v Šanghaju, kjer so srebrni slavili dvojno zmago, pospremil takole: "To je bila težka situacija. Vsak si želi, da bi hitrejši dirkač lovil konkurente in Sebastian trdi, da je bil v tistem trenutku hitrejši. To razumem. Po drugi strani pa se stvari lahko hitro zapletejo, saj se s takšnimi odločitvami vzpostavi precedens, ki odpira kopico novih težav. Ali boš potem vsako dirko naprej spustil dirkalnik, ki je hitrejši? Tudi mi smo imeli podobne težave z Lewisom Hamiltonom in Nicom Rosbergom. Zdaj tudi z Valtterijem Bottasom. S tem se ne soočajo samo pri Ferrariju, ampak v vsaki ekipi z dvema alfa dirkačema," je sklenil šef srebrnih.