Večno drugi še ni za staro šaro

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 melbourne_kenguruji_heidfeld_reuters Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 spa_trije_heidfeld_hamilton_reuters Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 sanghaj_nikcheidfeld_epa Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
"Komaj čakam, da sedem v dirkalnik. Veselim se dirke, saj je dve leti nazaj Singapur postal eno mojih najljubših dirkališč," prev vrnitvijo v formulo 1 pripoveduje Heidfeld, ki bo v Sauberju zamenjal De la Roso.
Oglej si celoten članek

Minulo zimo prezrti Nick Heidfeld se čez teden dni vrača na dirke formule 1. Čeprav je star šele 33 let in je nekaj let nazaj veljal za velik talent nemškega dirkanja, je ob umiku BMW-ja tudi sam ostal brez mesta v tem elitnem razredu. Po slabih predstavah Pedra de la Rose se je Peter Sauber vendarle odločil, da da Nemcu novo priložnost. Heidfeld je kariero v formuli 1 začel leta 2000 pri Prostu in nato tri leta dirkal za Sauberja. Potem ko ni dobil priložnosti pri McLarnu, ki ga je finančno podpiral v mladih letih, sta sledili njegovi avanturi pri Jordanu in Williamsu. Med letoma 2006 in 2008 se je uveljavil pri BMW Sauberju, lani pa ga je v tej ekipi zasenčil Robert Kubica.

Letos je dirkal malo – kot rezerva pri Mercedesu ni dobil priložnosti, nakar je kot testni dirkač Pirellija opravil nekaj dni na stezi. Zdaj ga čaka težka vrnitev, saj bo prva od petih dirk, ki jih bo odpeljal letos, nočna in ulična preizkušnja v Singapurju. "Težko si predstavljam, kako se bo na tej stezi obnašal dirkalnik, s katerim nisem naredil še niti kroga. A kot slišim, bo dirkalniku Singapur bolje odgovarjal, kot mu je Monza. Pozitivna stvar je, da bom lahko uporabljal svoj sedež iz lanske sezone. To nam bo prihranilo nekaj časa, pa še sam se bom počutil bolj domače v dirkalniku."

Komaj čakam, da sedem v dirkalnik.
Nick Heidfeld

Sauber je letos zbral 27 točk, od tega 21 novinec Kamui Kobajaši. Dvig forme je bil na zadnjih dirkah opazen, zdaj imajo še nekoliko višja pričakovanja. "Imamo kar nekaj aerodinamučnih dodatkov, novi difuzor in številen druge nove dele," razlaga tehnični direktor James Key. Heidfeld bo tako imel soliden material, da dokaže, da še ni za staro šaro: "Komaj čakam, da sedem v dirkalnik. Veselim se dirke, saj je dve leti nazaj Singapur takoj postal eno mojih najljubših dirkališč."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.