Magnussen upa, da bo njegov dirkalnik glasen

Foto: Profimedia
Foto: Profimedias
Kevin Magnussen je v intervjuju komaj dan potem, ko je postal član moštva Renault Formula 1, poleg načrtov, na kakšen način želi postati svetovni prvak, spregovoril tudi o zanj najboljšem dirkaču ta hip v prvenstvu ter o novem zvoku dirkalnikov v sezoni 2016. Ta se prične že 20. marca.
Oglej si celoten članek

Kevin Magnussen je na predstavitvi novega Renaultovega dirkalnika ob vstopu znamke v svet formule 1 s tovarniškim moštvom žarel od veselja. Kljub rosnim 24 letom je bil Danec še nekaj tednov nazaj prepričan, da se mu kariera dirkača formule 1 naglo približuje koncu, s tem pa bi bilo tudi konec njegovih smelih ambicij - postati svetovni prvak.

V torek, ko so mu po preobratu v Renaultovi ekipi z odhodom Pastorja Maldonada ponudili mesto prvega dirkača, so mu pričakovanja znova zrasla. “Želim biti poleg, ko bo ta ekipa pričela zmagovati!”

Simpatični mladenič o grenki izkušnji pri McLarnu, ko je moral kljub odlični debitantski sezoni 2014 lani mesto prepustiti Fernandu Alonsu in se zadovoljiti z mestom testnega dirkača, noče preveč razpredati, čeprav je iz njegovih besed hitro jasno, komu med dvojico Button-Alonso daje prednost. Spregovoril je tudi o svojem novem sotekmovalcu, širši javnosti neznanemu Jolyonu Palmerju.

Kdaj ste izvedeli, da ste postali član Renaultove ekipe?

Uradno šele včeraj [v torek, op. a.]. Prvi kontakti med menoj in Renaultom so bili sicer vzpostavljeni že nekaj časa nazaj, sam sem jim prvi poslal mejl in jih obvestil, da sem prost, če bi me potrebovali.

Potem pa je do novega leta vse potihnilo, da sem bil zelo na trnih. Po novem letu se je zopet začelo govoriti o možnosti sodelovanja,  a nisem vedel praktično do konca, ali se bo izšlo.

Kako bi se počutili, če tudi letos ne bi tekmovali?

Če smo realni, bi to pomenilo, da ni več povratka nazaj. Če bi bil svetovni prvak, še morda, tako pa … To je bila res zadnja priložnost zame in k sreči se mi je izšla.

Ste imeli med možnostmi kakšno alternativo za kakšno drugo tekmovanje?

Da, imel sem nekaj opcij, nobena ni bila sicer že zelo resna. Seveda pa bi se bilo zelo fino preizkusiti tudi v DTM ali Le Mans prvenstvu.

Tudi morda v električni formuli E?

No, oni pa lahko še malce počakajo.

Kaj pa lahko naredite kot tekmovalec, saj boste na dirki tekmovali prvič po 2014?

Res je, potrebno je biti realističen. Sedaj smo z ekipo v popolnoma drugem svetu, na začetku. Renault sicer ima izkušnje s takšnimi začetki, zato verjamem, da nam bo šlo iz dirke v dirko bolje. A to je formula 1, v njej se stvari ne zgodijo čez noč.  V enem letu moje odsotnosti z dirk se je sicer resda zgodilo kar nekaj sprememb pri avtomobilih, a se ne počutim prav nič zarjavelo, saj sem ves ta čas testiral.

Kaj od vas in Palmerja pričakuje ekipa?

Dejstvo je, da sva oba z Jolyonom mlada in še precej neizkušena. On je sicer zmagal v prvenstvu GP2, kar je zame velik dosežek in kaže, da je zelo hiter voznik. Upam, da bova dobro sodelovala.

Mislim pa, da je Renault naredil dobro potezo, ker je začel s tako mlado ekipo. Če bi se uresničilo, da bi bili slučajno že letos na stopničkah, bi bil to gotovo velikanski uspeh. Bomo videli. Vsako dirko bomo vzeli kot zgodbo zase, na koncu sezone pa videli, kako je šlo. Veliko se moramo še naučiti.

Še vedno ste mladi. Kaj so vaše ambicije za prihodnost?

Želim biti poleg, ko bo ta ekipa pričela zmagovati. Moj osredni življenjski cilj pa je, da bi osvojil naslov prvaka formule 1.

Pa mislite, da imate vse prave kvalitete za prvaka?

Da, gotovo. Verjamem vase in v svoje sposobnosti. Seveda je še pomembneje, da si skromen in da se vedno zavedaš, da si lahko še boljši, vendar menim, da se lahko dokažem še bolj kot drugi.Prav tako sem se iz lanskega statusa testnega voznika veliko naučil. Morda se sliši klišejsko, ampak je resnično -  preizkušnje te naredijo močnejšega. Čutim pritisk, a pozitivnega, zato komaj čakam na začetek sezone.

Ste se že spoznali z novimi pravili, ki bodo veljala v 2016, denimo glede drugačnih pravil pri uporabi pnevmatik ali glede sistema gibljivega krilca?

Da, še kar, saj sem bil ves ta čas testni voznik. Gotovo pa bo treba vse skupaj preizkusiti na pravi dirki.

Kaj pa zaradi novih pravil spremenjen zvok dirkalnika, ste ga že slišali?

Ne, ne še. Upam pa, da bo glasen.

Foto: Profimedia Renault formula 1 Kdo je po vašem mnenju najboljši dirkač v formuli 1 ta trenutek?

Na to zelo težko odgovorim, lahko sodim le po svojih sotekmovalcih, s katerimi sem dirkal. Moj je bil Jenson [Button], nato pa sem od blizu spremljal še Fernanda [Alonsa], ki ga imajo mnogi za najboljšega na svetu.

Moram reči, da sem bil bolj navdušen nad Jensonom, saj je v internih dvobojih velikokrat dosegel boljše rezultate, bil je boljši tudi v prvenstvu. To mi je dalo precej samozavesti, saj sem bil svoj čas kar konkurenčen Jensonu.

Kako ste sploh zašli v dirkaški šport?

To je vse, kar počnem že vse življenje, pričel sem že z dvema letoma. To je moj svet.

Kako na vas gledajo na rodnem Danskem?

Zelo radi gledajo formulo 1. In tudi ko vidijo, da gre nekomu dobro, ga radi podpirajo. Tudi zato, ker zelo športen narod, čeprav smo majhni.

Bi se počutili varneje, če bi FIA res uvedla varnostne loke okoli voznikovega kokpita?

Zaupam v delo Fie. Imajo veliko več znanja o teh stvareh kot jaz in lahko le podpiram vse, kar počnejo na področju varnosti.

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.