Najuspešnejša ekipa vseh časov Ferrari je za sezono 2017 pripravila dirkalnik, s katerim se je na uvodnih preizkušnjah za VN Avstralije in VN Kitajske lahko zoperstavila dominantni srebrni puščici in napovedala resen boj za naslov svetovnega prvaka.
Sebastian Vettel, ki s poskočnim konjičkom lovi peti naslov svetovnega prvaka (2010-2013), je zmagi v deželi tam spodaj dodal drugo mesto na Daljnem vzhodu ter se tako točkovno izenačil z Lewisom Hamiltonom.
Nobenega dvoma ni, kateri dirkač v rdečem kombinezonu je prvi favorit italijanskega giganta, kar pa ne pomeni, da se lahko Kimi Räikkönen povsem sprosti, saj bodo njegove točke odigrale ključno vlogo v boju za konstruktorski naslov.
In prav v tem pogledu je ledeni Finec na uvodnih dirkah sezone razočaral svoje delodajalce, saj je osvojil manj točk od drugega dirkača Mercedesa Valtterija Bottasa, kar se glede na njegove izkušnje, predvsem pa dokazano konkurenčnost Ferrarijevega pogonskega sklopa, ne bi smelo zgoditi. Vsaj tako je prepričan predsednik Ferrarija Sergio Marchionne, ki od šefa ekipe Maurizia Arrivabeneja zahteva, naj se pogovori z nekdanjim svetovnim prvakom (2007).
''O tem sem se pogovarjal z Mauriziom,'' je povedal Marchione. ''Morali bi se usesti za mizo in se pogovoriti z njim. Očitno je bil zaposlen z drugimi rečmi. Vettel je bil agresivnejši,'' je dodal prvi mož poskočnega konjička. Namigovanja, da je dirkalnik pisan na kožo štirikratnemu svetovnemu prvaka, je odločno zavrnil: ''Absolutno ne!''
''Dirka je bila dobra, osvojili smo drugo mesto, smo drugi med konstruktorji in Seb ima enako število točk kot Hamilton. Ni slabo za prvi dve dirki,'' je v pozitivnem duhu zaključil Marchionne.
Räikkönen je v Avstraliji osvojil četrto, na Kitajskem pa peto mesto. Za svoj rezultat je okrivil napačno taktiko ekipe, ki je predolgo čakala z drugim postankom. ''Raje bi se ustavil prej, da bi se izognil prometu, a se to ni zgodilo. Ne poznam razloga. Po tistem je bilo dirke konec. Ujel sem Red Bulla, a bilo je prepozno,'' je svojo plat zgodbe pojasnil Finec.