Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha, bi lahko zapisali ob zapletih s trženjem oglasnega prostora na čeladah alpskih smučarjev v novi tekmovalni sezoni. Smučarska zveza Slovenije (SZS) do konca julija ni našla enotnega pokrovitelja, ki bi bil pripravljen odšteti primeren znesek, zato vse ostaja po starem. Tako se je končal spor zveze in tekmovalcev, ki bodo tudi v novi tekmovalni sezoni 2011/2012 imeli pravico do osebnega pokrovitelja na tekmovalnih čeladah.
"To je bila dobra ideja, da se po zgledu skakalcev išče enega sponzorja za čelade smučarjev, vendar se žal ni izšlo. Čelade se dobro tržijo in bi na ta način lahko pridobili še dodatna sredstva za tekmovalce. Nato se je šlo v iskanje sponzorja, vendar pa se je na koncu ugotovilo, da zaradi neuspelega dogovora s Tino Maze, da bi letos tudi ona prešla na potencialnega enotnega sponzorja, ta zadeva ni več tako zanimiva in tudi finančno ne več toliko učinkovita," je dejala odvetnica Barbara Kürner Čad, ki po odhodu poslovnega direktorja Primoža Ulage po posebnem pooblastilu predsednika zveze Tomaža Lovšeta v njegovi odsotnosti skrbi za številne posle pri največji slovenski panožni športni zvezi.
"Mogoče se je z vsem začelo malce pozno, pa še ta okoliščina, da v paket tekmovalcev ne bi bila zajeta Tina Maze ... tako je ideja za letos žal propadla. Gre za dobro idejo za naprej. Nekaj sponzorjev je z našimi načrti seznanjenih, o tem razmišljajo in ne dvomim, da se ne bi uresničila v prihodnjih sezonah," pričakuje Kürner Čadova.
Smukače na čeladah in dresih krasi zaščitni znak domačega energetskega velikana Petrol, ki je hkrati tudi pokrovitelj zveze, najboljša slovenska smučarka Tina Maze pa bo tudi v naslednji sezoni na svoji čeladi še naprej obdržala zaščitni znak svetovno znane znamke čokolade Milka, ki je pod svoje okrilje zbrala cvetober alpskih smučark. Prav to je bilo jabolko spora ekipe najboljše slovenske smučarke in vodstva zveze, ki od slednje pogodbe nima nič. Brez slovenske šampionke pa noben od možnih novih sponzorjev ni bil pripravljen vložiti 600 tisoč evrov, kolikor je zveza poskušala iztržiti s čeladami tekmovalcev v novi sezoni. Zvezo je priganjal tudi čas. Do konca junija bi morala skleniti večino sponzorskih pogodb, vsaj z večjimi pokrovitelji, če bi želeli opremo z novim sponzorjem poslati v izdelavo, da bi jo lahko tekmovalci pravočasno dobili.