Zdaj je uradno: Po 15 letih bodo vendarle dokončali ta velikanski projekt

Foto: Nino Verdnik Zapora ceste Foto: Žurnal24 main Šentviški predor Foto: Žurnal24 Šentviški predor so prvič zaprli le dve uri po odprtju. Foto: Žurnal24 Galeriji pred vhodom v šentviški predor sta potrebni sanacije. Foto: Dars dars šentviški predor
Dars je po dolgotrajnih postopkih in pravnih zapletih pridobil pravnomočno gradbeno dovoljenje za gradnjo polnega priključka iz avtocestnega predora Šentvid na Celovško cesto v Ljubljani, je družba objavila na Twitterju. Po izboru izvajalca bo širši projekt obnove infrastrukture na območju Dars izvedel skupaj z državo in Mestno občino Ljubljana.
Oglej si celoten članek

Dokončanje kompleksa predora Šentvid je tako s pravnomočnostjo gradbenega dovoljenja za priključno rampo na Celovško cesto v smeri proti središču Ljubljane po skoraj 15 letih očitno vendarle pred vrati.

Avtocestni predor Šentvid, ki povezuje gorenjski avtocestni krak s primorsko avtocesto in ljubljansko obvoznico, je bil po nemalo zapletih odprt poleti 2008, a v njegovem sklopu še vedno manjkata izvoz iz predora na Celovško cesto proti središču Ljubljane in dokončna izpeljava uvoza v predor proti razcepu Koseze iz smeri središča mesta.

Na Darsu so gradbeno dovoljenje pridobili že dvakrat, zaradi tožb dedičev enega od lastnikov zemljišč na območju na upravnem sodišču ni nikoli postalo pravnomočno, tožbam je bilo ugodeno in dovoljenje je bilo razveljavljeno ter vrnjeno na ministrstvo za okolje in prostor v vnovično odločanje. V postopke je vmes poseglo celo ustavno sodišče. Pravnomočno je dovoljenje tako postalo šele v tretjem poskusu.

Zdaj bodo lahko v upravljavcu avtocest in hitrih cest začeli s postopkom izvedbe javnega naročila za izbor izvajalca gradbenih del. Po sklenitvi izvajalske pogodbe bi dela izvedli predvidoma v enem letu, in sicer na način, da bi bil promet na tem prometno obremenjenem delu Ljubljane čim manj oviran. Lani so za STA izrazili željo, da bi z deli začeli še v 2023.

Preostalo ureditev cestne infrastrukture na območju pa bo državni upravljavec avtocest in hitrih cest izvedel v okviru vzdrževalnih del v javno korist, dela bodo potekala sočasno z ureditvijo izvoza iz predora proti središču mesta.

Foto: Dars dars šentviški predor

Celotni projekt povezanih infrastrukturnih posegov na tem območju namreč predvideva še preureditev semaforiziranega križišča na Celovški cesti pri predoru, razširitev in prenovo dela vpadnice v Ljubljano med križiščem s Prušnikovo ulico pri objektu Galant in križiščem s Kosmačevo ulico pri gostilni Jelen in rekonstrukcija semaforiziranih križišč na omenjenih dveh točkah.

Za izvedbo projekta bo 96 odstotkov sredstev prispeval Dars, preostalo pa Direkcija RS za infrastrukturo. Zemljišča v lasti Mestne občine Ljubljana, ki so potrebna za izgraditev polnega priključka, bo občina brezplačno zagotovila za 30 let.

Direkcija za infrastrukturo naj bi medtem na širšem območju v bližnji prihodnosti dokončno uredila tudi približno kilometer dolg odsek regionalne ceste v smeri Medvod med gostilno Jelen in koncem poslovne cone Vižmarje.

Foto: Žurnal24 Šentviški predor so prvič zaprli le dve uri po odprtju.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 18

  • 23:18 15. Marec 2023.

    Ni tako velik projekt, samo zakomplicirali so ga tako na Veeellliiikooo ......___ !!!

  • 18:27 15. Marec 2023.

    končno so se zmenili kaj bo padlo v levi žep in kaj v desnega ... dokler ni jasno kakšna bo …

  • 17:05 15. Marec 2023.

    Končno ,armatura je pa verjetno že strohnela ,pod zemljo ....so dediči končno popustili,ker možakar pač ni ....

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.