Za spot z Urško Čepin je slišalo skoraj 90 odstotkov vprašanih, več kot polovica si ga je ogledala. Pozitivno mnenje o njem je izkazalo deset odstotkov vprašanih, med njimi se jih polovica referenduma ni udeležila, 15 odstotkov jih je kljub odobravanju glasovalo "proti" reformi. Enak odstotek jih je glasovalo "za" reformo, čeprav spota ne odobravajo. Če upoštevamo, da je v času pred referendumom le 20 odstotkov vprašanih odgovorilo, da je ta spot vplival na njihovo odločitev, lahko po ugotovitvah javnomnenjske raziskave sklenemo, da spot vladi ni prinesel nobene koristi ter da so z njim dosegli kvečjemu nasprotno, čeprav tudi to ne v večji meri. Torej – veliko hrupa za nič.
Zadnja raziskava Valicona, ki je bila izvedena tik pred referendumi, kaže, da so prav vse stranke izgubile zaupanje precejšnjega dela svojih volivcev. Stranke vladne koalicije bi, če bi bile volitve zadnjo nedeljo, lahko računale kvečjemu na dobro četrtino glasov, ki so jih dobile na volitvah leta 2008, stranke opozicije pa na dobri dve tretjini. Okoli 60 odstotkov vprašanih meni, da bi morali imeti v Sloveniji predčasne volitve.
Raziskava je tudi pokazala, da se je na referendumu kar 44 odstotkov volivcev odločalo na podlagi odnosa do vlade Boruta Pahorja, spot z Urško Čepin pa je vplival na slabih 20 odstotkov vprašanih. Med njimi je velika večina (84 odstotkov) glasovala "proti" pokojninski reformi.
Za predčasne volitve
Čeprav večina volivcev meni, da bi morali imeti predčasne volitve, pa to ne ustreza nobeni stranki. Tudi stranke opozicije, sicer znane po visoki stopnji svojih volivcev, namreč ne dosegajo niti 70 odstotkov podpore volilnih baz iz leta 2008.
Stranka Zares je povsem izgubila zaupanje svojih volivcev – le 14 odstotkov ali vsak sedmi, ki je stranko volil leta 2008, bi za stranko glasoval še enkrat. Slabo kaže tudi LDS in SD, ki bi ohranili le 30 odstotkov volivcev iz leta 2008. Desnosredinske stranke so izgubile v povprečju vsakega tretjega volivca iz leta 2008.
Vlada odločila izid referenduma
Vlada je odločilno vplivala na izid referenduma, a ne s predreferendumsko kampanjo, ki je dosegla le 15 odstotkov vprašanih. Najbolj vpliven dejavnik je bila osebna presoja, kako bo sprejem ali zavrnitev reforme vplival na njih osebno oziroma na njihove najbližje. Že naslednji vpliven dejavnik pa je odnos do trenutne vlade Boruta Pahorja (44 odstotkov) ter osebno politično prepričanje oziroma stališče (prav tako 44 odstotkov). Ta dva dejavnika sta s svojo težo prehitela tudi sicer nepomembno mnenje "pomembnih drugih".