Zato dobite datum po navadni pošti

Foto: Boštjan Tacol
Foto: Boštjan Tacol
Bolniki se sprašujejo, zakaj se za datume pregledov pogosto ne morejo naročiti preko telefona ali e-pošte. Na UKC ljubljana odgovarjajo, da naročanje po navadni pošti zagotavlja, da je datum ustrezen, potrjen in bolnik dokazljivo obveščen o vseh relevantnih informacijah.
Oglej si celoten članek

"Napotnico za pregled na Nevrološki kliniki sem nesla v sprejemno ambulanto in mislila, da bom dobila datum za pregled, a so mi rekli le, da mi bodo datum poslali po pošti," pravi bralka, ki se sprašuje, zakaj je morala napotnico v dobi elektronskih medijev fizično dostaviti in ne razume, da si bolnišnica s pošiljanjem pošte dela dodatne stroške. 

Druga pravi, da je napotnico poslala, po telefonu pa prav tako ni dobila datuma, ampak so ji prav tako povedali, da bo datum dobila po pošti. "Ne vem, zakaj se ni možno dogovoriti po telefonu, kjer bi mi lahko ponudili izbiro med dvema ali trema meni bolj ugodnima datuma," se sprašuje. "Da o naročanju po e-pošti sploh ne govorim."

Nudijo tudi e-naročanje

Na UKC Ljubljana pritrjujejo, da se večinoma poslužujejo naročanja po navadni pošti. "To pa ne pomeni, da ne nudimo naročanja po elektronski pošti ali po telefonu," pojasnjujejo v službi za odnose z javnostmi. "Po telefonu naročamo bolnike, kjer je naročanje mogoče brez dodatne  potrebe po pisnih informacijah s strani napotnega zdravnika ali izpolnitvah obrazcev, ki jih zahtevajo predpisi, npr. o prekoračeni čakalni dobi, ter če že imamo veljavno napotnico."

Foto: Žurnal24 main Čakalnica v UKC Dodajajo, da s tem zagotavljajo, da je datum ustrezen, potrjen in bolnik dokazljivo obveščen o vseh relevantnih informacijah. "Obrazci se shranjujejo skupaj z njegovo napotnico oziroma po pregledu so shranjeni v njegovem ambulantnem kartonu," poudarjajo pri UKC Ljubljana. "Nikakor s tem ni okrnjena njegova možnost za pridobitev drugega datuma pri nas ali pri drugem izvajalcu."

Kadrovsko podhranjeni

Ocenjujejo tudi, da bi za telefonsko naročanje ali naročanje po e-pošti potrebovali dodatno pomoč. "Za tovrsten način izdajanja datuma smo žal kadrovsko podhranjeni," pravijo pri UKC Ljubljana. "Sočasno bi bili potrebni vsaj dve osebi za osebno naročanje, na telefonu ter za elektronsko obveščanje."

Menijo še, da želja po hitrejšem obveščanju ne bi bila vedno učinkovita. "Po vsakodnevnih izkušnjah so na papir napisane informacije časovno stabilnejše," pravijo pri UKC Ljubljana in glede stroškov ocenjujejo, da bo izrazit napredek prinesel sistem e-Zdravje (e-Napotnica), ki se uvaja v redno delo in ga podpira tudi ministrstvo za zdravje.

In kaj menijo glede izbire bolnikov med različnimi možnimi datumi? "Bolniki se lahko v vseh primerih sami odločajo glede termina," pravijo pri UKC Ljubljana. "To po naših izkušnjah tudi počno, saj zagotavljamo spremembo termina glede na zakonske možnosti ali druge razloge s strani bolnika."

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 13

  • 09:50 13. Februar 2017.

    meni bilo najbolj neumno, ker zaradi vremenskih razmer nisem mogla pridet v dolino in nato LJ.poklicem in prosim če mi …

  • 08:46 11. Februar 2017.

    samo pranje denarja..naj dohtorji raje enkrat ze zacnejo delati! dohtorji lenuhi..ce neboste delali boste tudi to zrusili kar imaste danes!!

  • 08:04 11. Februar 2017.

    navadna pošta ne velja apsolutno nič,razen priporočena ker dobiš potrdilo in potem niso možni izgovori da je nisi dobil

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.