Za ministra na MOL-u malo zaobšli lastna pravila

Foto: Bralec
Foto: Bralka
Na Mestni občini Ljubljana (MOL) so za ulico, v katero se je preselil nekdanji minister, malce zaobšli svoja pravila in jo na hitro določili kot cono 30.
Oglej si celoten članek

"To je nakladanje, na Nasperski poti ni bilo nobenega radarja, pa so jo kategorizirali kot cono 30. Čudno je tudi, da na zemljevidu ni označena kot cona 30," se je na naše poročanje o conah 30 v Ljubljani odzval bralec, ki meni, da je ulica postala cona 30 in dobila ležeče policaje le zato, ker se je tja preselil nekdanji minister. 

Ko smo poročali o conah 30, so na mestni občini pojasnili, da pobuda pride praviloma od četrtne skupnosti, kriterij, ali se za uvedbo omejitve odločijo, pa so "ponavljajoče se kršitve najvišje dovoljene hitrosti, pogostnost prometnih nesreč in drugih konfliktnih situacij, mnenje policije ali mestnega redarstva, pogostost pešcev, kolesarjev in drugih šibkejših udeležencev v prometu, opremljenost ceste s hitrostnimi ovirami".

Namestno preventivnega radarja dovolj strokovna presoja

Foto: Bralec Nasperska pot Dodali so še, da na lokaciji najprej postavijo "preventivni radar 'Vi vozite'. Ta evidentira število in hitrosti vozil v določenem časovnem obdobju, ki načeloma ni krajše od 14 dni. Zbrani podatki se obdelajo, na tej podlagi pa se ugotovi, koliko je kršitev predpisane hitrosti in kakšni so ekstremi"

Pobuda je tudi v tem primeru prišla od četrtne skupnosti, in sicer novembra 2011, radarja pa niso postavili. "Na Nasperski poti preventivnega radarja nismo postavili. Cono 30 smo določili na podlagi dopisa in naše strokovne presoje," so pojasnili na Mestni občini Ljubljana. 

Cono 30 so uvedli novembra 2013, projekt za postavitev grbin pa je bil izdelan že leto prej. 
Kot so v pobudi opozorili stanovalci, vozniki po njihovi ulici iščejo bližnjice in ogrožajo stanovalce in sprehajalce.  Foto: zurnal24.si Cone 30 v Ljubljani

Zakaj je omejitev 30 na Sneberski?

Drugega bralca pa je zanimalo, zakaj je cona 30 Sneberska cesta, ki je po njegovi oceni dokaj pregledna. 

Foto: MOL graf

Tam so območje omejene hitrosti uvedli že januarja leta 2007 in sicer skladno z zazidalnim načrtom. Predpisi so takrat sicer določali še omejitve 40, 60, 80, 100 in 120 kilometrov na uro, potem pa se je omejitev prilagodila na 30 oziroma 50 kilometrov na uro. 

Čeprav je cona 30 že bila uvedena, so stanje med marcem in oktobrom preverjali s preventivnim radarjem. 
Podatki za september pa kažejo, da se omejitve drži le petina voznikov. Polovica je vozila med 30 in 40 kilometrov na uro, četrtina od 40 do 50. Več je vozilo manj kot tri odstotke voznikov, a je to v enem mesecu zneslo 400 voznikov, ki so po cesti peljali med 50 in 60 kilometrov in 37, ki so mimo radarja peljali med 60 iz 70 kilometrov na uro.  

janez.zalaznik@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 17:11 12. November 2015.

    Je pač član slovenske mafije!

  • 21:56 11. November 2015.

    Poznamo ministra brez listnice oz. brez resorja, ne pa brez imena.

  • 14:45 11. November 2015.

    HAHA za omejitev 30 na Sneberski. Na istem tipu ceste je v Avstriji omejitev vsaj 60 km/h.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.