"Kupila sem skuto, pa je čisto plesniva," je zapisala bralka. Zgrožena je nad tem, da je nekaj, kar ima za kakovosten izdelek, v prodaji pokvarjeno. Rok trajanja skute je do 14. novembra, zato ne razume, kako je lahko prišo do tega.
Ko smo poklicali na Ljubljanske mlekarne, so pojasnili, da imajo za take primere vzpostavljen Info center za potrošnike, na katerega se lahko v takem primeru obrnejo prek elektronske pošte ali po telefonu. Reklamacije pa sprejemajo tudi prek družbenih omrežij. "Škoda, da se ni bralka obrnila kar na nas," je bil prvi odziv.
Zamenjajo izdelek
"Vsaka reklamacija, ki jo prejmemo od porabnikov naših izdelkov je za nas dobrodošel vir informacij. Reklamacije rešujemo v dobro porabnikov naših izdelkov, kar pomeni, da izdelek zamenjamo za novega, ne glede na to, kje je potrošnik opravil nakup," so nam pojasnili.
Zadostuje že fotografija
Tako jim je potrebno sporočiti vse potrebne podatke (mesto nakupa, rok uporabnosti izdelka, serija polnitve, reklamirana količina ...), nato pa se z njimi dogovorite za prevzem reklamiranega izdelka. "V kolikor reklamiranega izdelka zaradi različnih razlogov ne moremo prejeti, nam zadostuje fotografija izdelka z opisom dogodka. V vsakem primeru izdelek zamenjamo za drugega," pojasnjujejo.
Na vprašanje, zakaj do takih primerov sploh pride, nam v Ljubljanskih mlekarnah niso odgovorili.
Se je tudi vam zgodilo kaj podobnega, pa bi nas radi obvestili? To lahko storite prek spodnjega obrazca.
o, ne! konec sveta! neseš nazaj v trgovino in narediš reklamacijo, pa je. ne vem, če je treba zaradi ene …
Povsem življensko!<br />V proizvodnji na toliko 10.000 kos seveda pride tudi do takih primerov.<br />Reakcija potrošnice je mnogo pretirana!
Budalo kreteno, ti to žri!