"Ko sem v Nemčiji povedal, kaj vse od mene zahteva Dars, niso mogli verjeti in so rekli, da bodo dali zgodbo na televizijo, v oddajo Pod kladivom, ki se ukvarja s težavami potrošnikov. To je navadna goljufija! A veste, da ADAC na začetku sploh ni hotel prodajati slovenskih vinjet; imamo slabe avtoceste in najdražje vinjete v Evropi," se jezi upokojenec Tone Šafarič, ki je večino svojega življenja preživel v Nemčiji. Tam je delal 36 let in pred 18 leti kupil avtomobil, ki mu je svoje nedavno odslužil, zato si je moral omisliti novega.
Stalni naslov in hišo ima Šafarič še vedno v Nemčiji; tam se je tudi poslovil od svojega starega jeklenega konjička. "Tako starih avtomobilov se ne da prodati, tudi po delih težko," pravi. Avto je odjavil iz prometa, pridobil potrdilo o tem, vozilo pa pustil podjetju, ki mu je prodalo novega, naj z njim stori, kar želi. Vse dokumente je skupaj s staro vinjeto poslal na Dars, da bi mu povrnili denar za nakup nove, nadomestne.
Velja le prevod
"Dars je zahteval, da mi dokumente iz Nemčije prevede sodno zapriseženi prevajalec; poslali so mi še obrazec v nemškem jeziku, ki ga mora podjetje, ki sem mu predal stari avtomobil, izpolniti. In tudi ta obrazec bi moral dati prevesti sodno zapriseženemu prevajalcu. Kaj na Darsu nihče ne zna nemško?" se sprašuje upokojenec. Ker bi bili stroški vsega tega prevajanja previsoki, sodno zapriseženega prevajalca ni poiskal, Dars pa je njegovo vlogo za povračilo stroškov nakupa nadomestne vinjete zavrgel.
Na Darsu poudarjajo, da "so po zakonu dolžni postopke voditi v slovenskem jeziku". Dodajajo, da upravičenost do povračila nakupa nove vinjete velja le, če staro vozilo roma v razgradnjo certificiranemu odpadu.
dars je car v korupciji...tukaj se vrtijo zlatniki in naša mafija to ve!! Kam se bo mafija po tem takem …
Vinjete bi morale veljati le za avtoceste in ne za LJ obroč in ostale priključke. Ta golazen darsovska nam toliko …
800eur je za pravne osebe, 300 eur za fizične. To ni 50% popust, ampak polovična kazen, če je plačilo izvedeno …