Kot smo poročali, je minuli teden v Grosupljem več uporabnikov Telemachovih storitev ostalo brez telefonskih linij, zaradi česar so imeli težave tudi z varnostnimi napravami. Težave so bile odpravljene v petek, so nam danes sporočili iz Telemacha. A vse telefonske linije (preverjeno) v ponedeljek še niso delovale brez napak, saj je bilo treba isto telefonsko številko večkrat poklicati, da je klicatelju sploh uspelo vzpostaviti stik.
"Telemach je zavoljo zagotavljanja boljše kakovosti, večje fleksibilnosti, novih funkcij, nadgradil svoj telefonski sistem. Nadgradnja je potekala brez težav, vendar je, ker gre za dela na delujočem omrežju, prišlo do nekaterih tehničnih motenj," so nam dejali v Telemachu in dodali, da je bila odprava težave "kompleksna in je zahtevala vzpostavitev testnega okolja z opremo ponudnikov varnostnih rešitev, med njimi je bil tudi Sintal". Več stanovanjskim objektom na tem območju namreč niso delovali alarmi. Problemi so se pojavili v času nadgradenj, saj so morale varnostne službe prilagoditi opremo delovanju na omrežju ponudnika.
Težave zaradi "zagotavljanja boljše kakovosti"
Temelach je svoje težave odpravil, zagotavljajo v podjetju. Zaradi nadgradenj telefonskega sistema je imelo probleme več stanovanjskih objektov na območju Grosupljega.
zakaj ima bajta telemaha lahko tenooranžno fasado