Mercatorjeva desetdnevna humanitarna akcija, ki bo potekala med 1. in 10. decembrom, je na družbenih omrežjih naletela na veliko ogorčenje. Slogan humanitarne akcije "verjamemo v dobro" je namreč skoraj identičen sloganu društva Humanitarček "ker verjamemo v dobro," ki je nastal leta 2010. Mercator svojo akcijo predstavlja kot "deset dni, deset dobrih dejanj", Humanitarček, ki je svojo akcijo izvaja od leta 2011 pa "30 dni za 30 dejanj".
Humanitarček: Razen, da so našo akcijo brezsramno skopirali, z nami Mercator nima nič
"Z akcijo Humanitarček nima nič, razen dejstva, da je brezsramno skopirana vključno s sloganom za namene promocije trgovske verige. Še ideje. 30 dni izvajamo od 2011, slogan ker verjamemo v dobro pa je nas od 2010. Zanimivo, da ta ista ekipa ni naše akcije nikoli podprla. Pa bi se lahko brez skrbi vključili in naredili kaj lepega," pravijo v društvu Humanitarček, ki ga vodi Ninna Kozorog. Mercator svojo akcijo promovira z njeno fotografijo.
Na akcijo Mercatorja so Humanitarček opozorili podporniki, nekateri so menili, da so svojo paradno akcijo prodali trgovski verigi v želji po plačljivi reklami. "To ne drži," odgovarjajo pri Humanitarčku, ki ga podpira več kot 200 šol, več kot 170 podjetij in več kot 3.000 posameznikov. "Za seboj nimamo medijskih hiš, niti profesionalne ekipe," dodajajo pri Humanitarčku.
Mercator: Tak odziv nas je presenetil
"Današnji odziv na kampanjo „Verjamemo v dobro“ nas je vse presenetil. Še posebej, ker je namen kampanje širiti idejo o dobrem in predvsem pokazati, kako lahko z enim samim še tako drobnim dejanjem sprožimo val dobrega," odgovarjajo pri Mercatorju. "Kampanja Verjamemo v dobro je nadaljevanje kampanje “Radi delamo dobro”, s katero Mercator v sodelovanju z lokalnimi skupnostmi donira sredstva različnim lokalnim društvom, ki delajo dobro v svojem okolju. Tako smo delovali tudi v 2019. V kampanji smo predstavili konkretne posameznike in društva, s katerimi smo spomladi sodelovali in skupaj z njimi želimo vzpodbuditi ljudi, da posvetijo praznični čas dobrim delom – predvsem drobnim, prijaznim gestam, besedam, ki naredijo življenje lepše," še pravijo pri Mercatorju. V odzivu sicer ne pojasnjujejo, zakaj so se odločili za skoraj identične slogane, dodajajo pa, da so društvo Humanitarček že kontaktirali.
Humanitarček poziva Mercator, da se pridruži njihovi akciji
"Glede na to, da je očitno Mercator ta ideja blizu, ga javno pozivamo, da se pridruži naši akciji," pozivajo pri Humanitarčku. "Nenazadnje bomo v dnevih, za starostnike potrebovali čimveč hrane, v dnevih za prijaznost bo super, če prijaznost delijo tudi po poslovalnicah, ravno tako se glede na opisano lahko najdemo skupno sodelovanje. Nenazadnje - ni smiselno, da ima nekdo dan za prijatelje, drugi pa dan za brezdomce, naslednji dan pa obratno. In glede na to, da ste se iniciativi pridružili na novo, vas vabimo, da skupaj z nami."
Starostnikom dali glas
Na pobudo društva Humanitarček je poteka tudi projekt Vida, ki od leta 2012 poleg brezdomcev skrbi tudi za starostnike. Gre za družbeno odgovoren, na trenutke kritičen projekt, pri katerem so z objavljanjem zgodb (z dovoljenjem starostnikov) začeli odkrivati bedo slovenskih starostnikov ter jim na tak način dali glas. Pri projektu sodeluje tudi Žurnal24.si. Več tukaj:
Po množični psihozi, izzvani s sloganom: "Vse za enega, za druge nič", v kateri so vsi prebivalci Slovenije v nekaj …
merkator je najdražja štacuna, nekaterim žal najbljižja, potem pa zbirajo tiste blesave pike
samopromocija društva humanitarček nič drugega...ojoj...sej tud slogani za volitve so skos isti pa noben ne joka.