“Na začetku nismo vedeli, da aplikacija OVN ne deluje, kot bi morala. Popravke smo za stranke vnesli, v bazi pa se včasih niso popravili. Problem je, da ne vemo, za katere stranke se podatki niso popravili.” Tako težave z aplikacijo za vnašanje napak z obvestil o vrednostih nepremičnin opiše direktor Območne geodetske uprave Celje Damjan Kvas. Dodaja, da se aplikacija občasno tudi obesi: “Ne vem, ali so strežniki toliko preobremenjeni ali pa aplikacija ne prenese takšne količine podatkov. Je pa neprijetno, če se to zgodi, ko imaš polno čakalnico strank.”
Nedelovanje aplikacije pa je izkusil tudi bralec, ki je podatke popravljal od doma: “Transakcija je bila opravljena, naslednji dan pa podatki spet niso bilo pravi.”
Aplikaciji ne zaupajo
“Vse dokumente, ki jih za stranke popravimo, skopiramo, prepišemo, zložimo na kup in naslednji dan popravke preverimo,” pravi Kvas. Sam pride v službo tudi ob 4. uri zjutraj in se loti pregledovanja: “Za to porabimo okoli polovico časa, ki smo ga za vnos popravkov s strankami. Ob 8. uri pa moramo tako začeti redno delo.” Dodaja, da se napake v aplikaciji odpravljajo.
Direktor geodetske uprave Aleš Seliškar je prejšnji teden dejal, da težav z aplikacijo ni. Na pojasnila o težavah – o njih naj bi bil obveščen –, še čakamo.
Še aplikacija je zatajila
Popis. Preverite podatke, ki ste jih popravili.