"Vsebinsko profesionalni in grafično urejeni Reporter bo na stotih straneh izhajal vsak ponedeljek," je dejal odgovorni urednik Reporterja Silvester Šurla in dodal, da so prvo številko natisnili v 25 tisoč izvodih. Tednik bodo ustvarjali nekdanji Magovi novinarji ter avtorji, na primer Boštjan M. Turk in Ana Jud kot stalna kolumnista.
Naročniki pred oglaševanjem |
Boštjan Kreft je dejal, da ima tednik že 250 naročnikov, čeprav sploh še niso začeli medijske kampanje. Ta naj bi se začela na dan izida prve številke. |
Šurla je izpostavil domnevne poskuse konkurence, da bi preprečili izid Reporterja: "Ko so v časopisni hiši Delo izvedeli, kako bomo poimenovali naš tednik, so na Uradu za intelektualno lastnino registrirali blagovno znamko z ravno tem imenom." Odgovorni urednik Šurla je ob tem izrazil upanje, da jim bo na sodišču uspelo dokazati Delovo zlonamerno registracijo blagovne znamke. Drugi problem, ki ga je predstavil Šurla, naj bi prav tako povzročilo Delo, saj štirim ustvarjalcem novega tednika ni prekinilo delovnega razmerja, čeprav so že konec aprila podali odpoved. "Takšno ravnanje časopisne hiše Delo zato pomeni izkoriščanje njenega monopola in nagajanje konkurenci," je dejal Šurla.
Prvi mož izdajatelja, to je podjetje Prava smer, Boštjan Kreft je zatrdil, da je podjetje v njegovi izključni lasti, za njim pa da ni nobenih skritih botrov. "Za izdajo tednika sem se odločil potem, ko sem na medijskem trgu uzrl tržno nišo. Tednik se bo financiral z naročnino in oglaševanjem," je pristavil Kreft.