Reklamacija računa mobilnega operaterja

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Reklamacija uporabnice, ki so ji zaračunali previsok znesek. Mobilni operater ji na reklamacijo sploh ne odgovori. Kakšna so pravila?
Oglej si celoten članek

"Na mesečnem računu za mobilno telefonijo sem opazila, da mi je operater zaračunal previsok znesek. Ker je na računu navedeno, da lahko vložim reklamacijo v roku 15 dni od prejema računa, sem to tudi storila. Od takrat so minili že trije tedni, odgovora pa še nisem dobila. Je operater dolžan odgovoriti in v kolikšnem času?" Takšno izkušnjo je na Zvezo potrošnikov Slovenije poslala ena izmed uporabnic mobilne telefonije.

Zveza potrošnikov Slovenije odgovarja, da je postopek pritožbe zoper telekomunikacijskega operaterja natančno urejen v 142. členu Zakonao elektronskih komunikacijah-1. Operater bi moral potrošnici v 15 dneh od vložitve reklamacije vsebinsko odgovoriti. Če tega ne stori, mora potrošnica postopek nadaljevati prek Agencije za komunikacijska omrežja in storitve RS, sicer se bo štelo, da je odstopila od pritožbe. Potrošnici svetujemo, da na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve RS (AKOS) vloži predlog za rešitev spora. Ker odgovora ni dobila v 15-ih dneh, je rok za vložitev predloga na AKOS 30 dni od vložitve ugovora.

Pri reševanju spora bo Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS najprej preverila, ali je vloga popolna, pravočasna in ali sodi v njeno pristojnost. Nato bo skušala posredovati, da bi se stranki poravnali. Če stranki dosežeta poravnavo, se postopek ustavi, sicer pa Agencija v nadaljevanju ugotavlja dejansko stanje, izvaja dokaze in opravi ustno obravnavo. Če se sprti strani ne sporazumeta, Agencija razreši spor z odločbo. Odločba je dokončna in izvršljiva, zoper njo pa lahko katerakoli izmed strank, če se z odločitvijo ne strinja, vloži tožbo na upravnem sodišču.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 19:39 24. September 2016.

    Take in podobne proceduralne finte uničujejo Slovenijo in Slovence. To ni več pravo, ki bi ga bilo jemati resno. Ignorantia …

  • 19:30 24. September 2016.

    Nihče in to operaterji točno vedo in ne odgovarjajo. Ker v kolikor se stranka o tem kasneje pozanima je že …

  • Torej bi morala od ugovora dobit odgovor v 15tih dneh; v 30tih dneh od ugovora bi pa mogla dat predlog …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.