Skupina z imenom Proti uvedbi letnega nadomestila je imela danes dopoldne preko 780 članov, okoli enih pa je število članov že preseglo tisoč. Ob treh popoldne je številka presegla 1.300.
Uperjena je proti skoraj 10 evrom dodatne dajatve, ki jo bo uporabnikom letno od jeseni zaračunaval mobilni operater in ki naj bi bila ponekod v tujini že praksa.
"Največ, kar lahko naredimo, je, da takoj, ko bodo vsem zaračunali nadomestilo, gremo na Simobil in prijavimo, da smo izgubili kartico ter da hočemo novo. Potem zadevo ponovimo vsak mesec," poziva eden od uporabnikov.
Menjava kartice je ena od storitev, ki je operater zaradi novega nadomestila ne bo več zaračunaval. "Če več sto ljudi naenkrat 'izgubi' SIM, je to precej dela in očitno sporočilo," poziva uporabnik.
Nedavno se je sicer pojavila tudi skupina Si.mobil – nehej mi nabijat račun!, ki se ji je pridružilo le nekaj nezadovoljnežev.
Večja pa je skupina Proti podražitvam SiMOBIL-a, ki ima danes ob treh popoldne preko 1.200 članov.
Praksa nadomestil se nam še ne obeta
Da cene mobilne telefonije padajo, stroški pa dejansko še rastejo, so nam povedali tudi pri Mobitelu. Vseeno so nam zagotovili, da o uvedbi pavšalnega nadomestila ne razmišljajo.
"V Tušmobilu smo na slovenski trg stopili s sloganom »Čisti računi«. Ta moto še danes zasledujemo pri svojem delu in ponudbah, zato tovrstnih oblik nadomestil ne predvidevamo," pa so nam povedali iz Tušmobila.
Bolj dvoumni so pri Debitelu. Od tam so nam sporočili: "Zelo podrobno spremljamo, kako družba Simobil d.d. uveljavlja mednarodno priznane storitve na slovenskem trgu mobilne telefonije."
Simobil je s to potezo naredil napako, katera zna bit kar usodna. Glede na arogantnost Mobitela, je izbira pri nas …
Temu dejanju Simobila se je treba zoperstavit, sicer nam bodo kmalu vsi (ne samo mobilni operaterji) začeli zaračunavati nekakšne pavšalne …
sem bil na mobitelu, pa so si začeli zmišljvat neke dodatne stroške in sem šel na simobil, ki zdaj počne …