Prejeli avans za okna, ki jih nato niso dobavili

Foto: Profimedia
Tržni inšpektorat RS svetuje previdnost pri poslovanju s podjetjema Plus plast in Inplast okna.
Oglej si celoten članek

Tržni inšpektorat RS potrošnikom svetuje previdnost pri poslovanju s podjetjem Plus plast in njegovim povezanim podjetjem Inplast okna. Po plačilu avansa za dobavo in montažo stavbnega pohištva se namreč lahko zgodi, da naročilo ne bo izvedeno, so sporočili. O več opeharjenih kupcih podjetij iz Celja je poročal tudi portal N1.

Kot so danes sporočili iz inšpektorata, so v okviru inšpekcijskih nadzorov ugotovili, da družba Plus plast iz Celja po prejetju avansnega plačila za dobavo blaga in montažo stavbnega pohištva tega ne dobavi in ne izvede v dogovorjenem roku in tudi ne kasneje. Prav tako potrošniku po odstopu od pogodbe zaradi neizpolnitve obveznosti ne vrne prejetih plačil brez odlašanja.

Ne odzivajo se na klice, zamujajo z izpolnitvijo obveznosti

Potrošnikom svetujejo previdnost pri poslovanju s tem podjetjem, prav tako dodaten premislek svetujejo pred sklenitvijo poslov s podjetjem Inplast okna, za katerega iz prejetih prijav izhaja, da naj bi bilo poslovno povezano s podjetjem Plus Plast.

V zadnjih dneh so namreč prejeli več prijav potrošnikov glede podjetja Inplast okna, iz katerih izhaja, da tudi to podjetje zamuja z izpolnitvijo obveznosti, hkrati pa se ne odziva na telefonske klice in poslana elektronska sporočila. Glede na te informacije obstaja možnost, da potrošniki blaga ali storitev po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo vračilo avansa oteženo, so zapisali.

V tem primeru mora podjete vrniti denar

Spomnili so na določbe zakona o varstvu potrošnikov, da mora podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolniti najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če se to ne zgodi, mu potrošnik določi primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe in če podjetje še vedno ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik od pogodbe odstopi. V tem primeru mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.

Portal N1 je v četrtek poročal, da je blagovno znamko Inplast najprej tržilo podjetje Plus plast, katerega lastnica in direktorica je Melita Zupanc. Letos spomladi so se začele blokade na treh njegovih bančnih računih in poleti je vse tri zaprlo. Lani poleti je nato nastalo podjetje Inplast, katerega edini lastnik in direktor je Klavdijo Sivka. A več znakov kaže, da sta podjetji - in lastnika - povezani. Ena od opeharjenih potrošnic je podala prijavo na policijo.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.