E-mail marketing je izvrsten način, da se ime vašega podjetja dobro vtisne v podzavest vaših potencialnih in obstoječih kupcev. Pravijo, da naj bi bilo za dober vtis potrebnih vsaj 7 sporočil. To je bilo dejansko znano še preden je internet sploh obstajal. Danes, v dobi interneta, pa naj bi za dober vtis pri prejemnikih bilo potrebnih okoli 20 sporočil. Govorimo seveda o e-mail sporočilih.
Če torej e-mail kampanje vašim potencialnim ali obstoječim kupcem ne pošiljate vsaj 1-krat mesečno, potem so možnosti, da bodo ti kupci odšli drugam, toliko večje.
Odzivi na e-mail marketinške kampanje, oziroma na e-novice, se od dejavnosti do dejavnosti seveda razlikujejo. Nekaterim zadostuje že e-mail kampanja 1-krat mesečno, medtem ko jo drugi pošiljajo bolj pogosto. In spet tretji jo pošiljajo po potrebi. Kateri način je najboljši, navadno izveste šele iz lastnih izkušenj. In iz lastnih izkušenj izveste tudi, kateri naslovi najbolje delujejo in kam je pametno vstaviti povezave, ki naj bi potencialnega kupca indirektno vodile do naročila.
Pri nekaterih dejavnostih je odziv na e-mail kampanjo lahko takojšen.
Prijatelj se je pred meseci iz radovednosti vpisal na prejemanje e-novic podjetja, ki prodaja računalniško opremo. Od podjetja je nekajkrat prejel e-novice, naka r je prišel v situacijo, ko je bilo potrebno menjati prenosni računalnik. Ravno teden pred tem je od podjetja prejel e-novice, v katerih se je nahajal kupon za 10 % popust pri nakupu računalnišk e opreme. No, prijatelj je seveda takoj izkoristil priložnost in oddal povpraševanje, saj je bila ponudba tudi časovno omejena. Ni pa bil kupon tisti, ki ga je prepričal v nakup, temveč odnos, ki ga je podjetje s prijateljem vzpost avilo že veliko prej. Kupon je le še pospešil nakup. S pomočjo e-mail marketinške kampanje, torej e-novic, ki jih je do tistega trenutka prejemal od njih vsak teden, so se mu skoraj dobesedno vsedli v podzavest. Z nasveti, novicami iz sveta računalništva in predvsem s pozitivno karmo ga je podjetje navdušilo s pristopom. Nevsiljivo in profesionalno. Kuponi sicer ne delujejo povsod in vedno, je pa res, da z njimi lahko dostikrat zelo pospešimo reakcijo na našo ponudbo.
Eno glavnih pravil e-mail marketinga je, da ne smemo pretiravati s ponudbo in samo prodajati. V takšnem primeru se bo več ljudi odjavljalo kot pa prijavljalo na prejemanje e-novic. Če e-mail kampanjo pošiljate vsak teden, ponudbo omenite samo enkrat mesečno. Na dolgi rok je to za obstoj seznama potencialnih in obstoječih kupcev zelo pomembno.
Sestavni del vsakega uspešnega e-mail marketinga pa niso samo tedenske ali mesečne e-novice. Sistem avtomatskih odzivnikov ali t.i. avtoresponderjev je v praksi prav tako zelo učinkovit način, kako ohranjati stik z vašim potencialnim ali obstoječim kupcem. Razlika je v tem, da z avtoresponderji lahko avtomatiziramo pošiljanje določenih zaporedij e-mail sporočil, v katerih podajamo dodatna pojasnila, navodila, ankete, ponujamo komplementarni produkt ali storitev, skratka ponovno prodajamo. To se lahko zgodi potem, ko si nekdo na spletni strani prenese e-priročnik, se prijavi na webinar ali pa odda naročilo, ki recimo še ni bilo realizirano.
Prijatelj, ki je kupil prenosnik, je nekaj dni po nakupu preko e-maila prejel še navodila za vestno uporabo prenosnika, hkrati pa tudi anketo o zadovoljstvu pri nakupu ter dostop do nekaterih licenčnih programov, ki jih podjetje hrani samo za svoje kupce, na koncu pa še e-mail, v katerem je bila ponudba s poudarkom na polnilcih, torbah, dodatnih baterijah in tiskalnikih, produkti, ki naj bi nekako sodili k prenosniku. Pri tem je bila še posebej izstopajoča ponudba torb za prenosnike, ki je bila v akciji samo za ta namen, za ponovno prodajo. In glej ga zlomka, ravno to je prijatelj potreboval in jo seveda tudi kupil.
Če imate kakovosten seznam obiskovalcev, ki so vam dovolili pošiljanje e-mailov, potem je čas, da začnete s profesionalnim e-mail marketingom.
Naročite se na brezplačen preizkus orodja za učinkovit e-mail marketing Newsletter.si.