Odziv UKC: "Žal nam je, da je imela slabo izkušnjo"

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
V UKC Ljubljana so se odzvali na zapis pacientke na družbenem omrežju.
Oglej si celoten članek

V Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana so podali splošno pojasnilo o dogodku, saj zaradi Zakona o pacientovih pravicah podrobnejšega pojasnila ne morejo podati. 

Spomnimo, na družbenem omrežju je zaokrožil zapis pacientke, ki je bila v bolnišnici zaradi posega na materničnem vratu, pri čemer je med posegom prišlo do težav. 

Vabilo ni bilo poslano zaradi človeške napake

Kot so zapisali v odzivu, je bila pacientka pri izbranem ginekologu prvič na pregledu julija 2013 in redno spremljana vse do vključno maja 2015. "Naslednji kontrolni pregled bi morali opraviti novembra 2015, vendar zaradi človeške napake vabila nismo poslali. To smo ugotovili in pacientko povabili na kontrolni pregled junija 2016. Na vabilo se je pacientka odzvala in bila po pregledu in izvidih nadalje obravnavana, nazadnje septembra letos," so dodali.

Pacientka je bila obravnavana prednostno, kljub prenovi prostorov Enodnevne bolnišnice in otežene organizacije dela. "Poseg smo tako izvedli še pred začetkom rednega programa operacij," so pojasnili. 

"Med posegom je postala nemirna"

Pacientki so razložili zakaj je poseg potreben, za kakšne vrste poseg gre in da poteka v lokalni anesteziji, s čimer se je pacientka strinjala. "Med posegom je postala pacientka nemirna, zato sprotni postopek zaustavljanja krvavitve ni potekal optimalno. Postopek zaustavitve krvavitve je bil tako izveden po intravenozni analgeziji," so opisali postopek. Pacientko so spremljali v prebujevalnici in nato premestili na oddelek. Po pregledu je bila z natančnimi navodili in datumom kontrolnega pregleda izpuščena. 

"Žal nam je, da je imela slabo izkušnjo"

"Pri pacientki je bil opravljen standarden poseg, ki ga že vrsto let izvajamo z lokalno anestezijo, tako kot drugje po svetu. Poseg je opravila izkušena zdravnica, ki opravi letno okrog 150 tovrstnih posegov. Žal nam je, da je imela pacientka pri nas slabo izkušnjo. Prišlo je do zakasnitve na ponovno naročanje, za kar smo se pacientki tudi opravičili. Nadaljnja obravnava je bila opravljena strokovno in z vso skrbnostjo," so še zapisali.

Dodali so, da si prizadevajo, da bi bili pacienti zadovoljni z zdravstveno obravnavo in bivanjem v bolnišnici, pri čemer jim lahko povratne informacije s strani pacientov pomagajo. Pacienti lahko to storijo tako, da svoje mnenje sporočijo na Urad za pritožbe in pohvale UKC Ljubljana, kjer vsako prispelo mnenje obravnavajo. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 13

  • dd
    07:53 4. Oktober 2016.

    Ja, spet so pacienti vsega sami krivi, pa čakalne vrste, pa naročanja... Zdravniki pa se res "nikoli ne motijo".<br />Absurdna …

  • 07:00 4. Oktober 2016.

    Potem bi moral biti ti vsak dan.

  • 22:34 3. Oktober 2016.

    O tej pacientki ter tem posegu veste manj kot nič.<br />A vam članek pride prav, da udrihate, ker ste prepolni …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.