Novost za slovenske turiste: ETI Slovenija

Foto: ETI Slovenija
Foto: ETI Slovenija
Turističnim ponudnikom pri nas se je nedavno pridružil tudi ponudnik počitnic ETI Slovenija.
Oglej si celoten članek

ETI Slovenija zastopa nemško podjetje, ki ga je leta 1998 v Frankfurtu na Majni ustanovil Mohamed Samir s soprogo. Uspešno pot družinskega podjetja sta začela z jasno zastavljeno vizijo postati vodilni v organizaciji in prodaji potovanj v Egipt. Pod okrilje družinskega podjetja danes sodijo priljubljeni hoteli verige Red sea hotels in rečne križarke podjetja Grand cruises.

ETI je nedavno svojim pisarnam dodal še slovensko, ki so jo postavili v Mariboru. "V Slovenijo smo prišli, ker iščemo nove trge, kjer bi lahko rasli. Slovenija je relativno stabilen čarterski trg, ki je kljub gospodarski krizi v zadnjih letih še vedno zanimiv," pravi vodja slovenske ekipe ETI, dolgoletni izkušeni turistični delavec Boštjan Weldt. "Ljubljansko letališče ima odlično geografsko lego za tako imenovane cross-border prodaje, torej prodaje v Avstriji, Italiji in na Hrvaškem.

Weldt doda še, da se ETI od ostalih organizatorjev počitnic bistveno razlikuje po tem, da ima celoten produkt, razen letalskega prevoza, v lastnih rokah. "Tako lahko ponudimo nepremagljivo razmerje med ceno in kvaliteto. Potnik je tako od pristanka do odhoda gost istega podjetja."

Skrbijo tako za družine, kot tiste, ki si želijo miru

Weldt med prednostmi programov ETI izpostavi predvsem odlične storitve v kraju letovanja, saj počitniški predstavnik ETI za dobro počutje gosta skrbi vsak dan od prihoda na letališče naprej (in ne le posamezen dan v tednu, kot imajo to naprimer nekatere druge agencije).

Prednost ETI, ki jo omeni Weldt je tudi pozna odjava, saj gost lahko hotelske usluge koristi vse do odhoda iz hotela. Nudijo vrsto ugodnosti za otroke celo do 16. leta starosti, družinske sobe, v ponudbi imajo tudi hotel za goste, ki si v prvi vrsti želijo miru in v tem hotelu otrok ni. 

Zagotavljajo ugodno letovanje še za tako zahtevne goste, pri čemer Weldt izpostavi izredno nizek odstotek pritožb. “Povprečni touroperater ima s strani okrog treh odostotkov gostov pritožbe, pri ETI pa je število nezadovoljnih gostov oz. tistih, ki imajo pritožbo, le okrog 1,15 odstoten.

Weldt pravi, da slovenski gostje ponudbo ETI dobijo v skoraj vseh turističnih agencijah po državi, njihovo ponudbo si lahko ogledajo na spletni strani, novičke pa spremljajo tudi na Facebook profilu. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.