Maribor. “Takoj ko bo v proračunu zagotovljenega dovolj denarja za Marprom, bomo lahko tudi spremenili vozne rede in proge mestnega potniškega prometa,” je dejal Ivan Hajnšek, direktor Marproma, ki od avgusta upravlja mestni avtobusni potniški promet.
Dodatni najbrž leta 2012
Spomnimo: na občini so maja zagotovili, da bodo najhitreje do novega leta ob prevzemu upravljanja mestnega avtobusnega prometa od Veolie transporta Štajerska zagotovili nove avtobuse in proge ter nov način obračunavanj vozovnic. Vse bolj pa se zdi, da se optimistične napovedi odmikajo. Prvi mož Marproma ni želel napovedati, kdaj točno v prihodnjem letu bi lahko kupili dodatnih deset avtobusov, ki so potrebni za vzpostavitev novih prog.
Kdaj parkiraj in se pelji
Še vedno ni znano, kdaj naj bi zaživel sistem parkiraj in se pelji, a idejna zasnova naj bi po zagotovilih odgovornih že bila. Ta sistem napoveduje veliko parkirišče zunaj mesta, kjer bi bilo mogoče pustiti avtomobile, v mesto pa bi se odpeljali z avtobusom. “Maribor sicer že ima tak model sistema, in sicer nakupovalno središče Europark. Veliko Mariborčanov v njegovih garažah pušča avtomobile in se od tam peš odpravi v službo,” je povedal Hajnšek.
Majske obljube
Mestni promet. Po novem naj bi imel Maribor mestni promet razdeljen v coni 1 in 2. V prvi bi vozili manjši avtobusi, in sicer med Glavnim trgom, glavno avtobusno postajo, Europarkom in univerzitetnim kliničnim centrom. Poleg novih con naj bi dobili parkirišče zunaj mesta, na katerem bi bilo mogoče parkirati in se nato odpeljati z avtobusom; to bi stalo 30 evrov na mesec. Uvedena naj bi bila dnevna vozovnica, s katero bi se lahko občani vozili ves dan. Po županovih zagotovilih bi se lahko občani vozili že za sedem evrov na mesec.
Novega avtobusnega sistema še ne bo
Avtobusni sistem. Novih prog, dodatnih avtobusov, sistema parkiranja ... še ne bo.