Strokovnjakinja za javno nastopanje Marta Kos Marko meni, da zaradi kampanje Rad jem ribe, v kateri nastopa Luka Novak, pred mesecem dni imenovan za vršilca dolžnosti Urada za intelektualno lastnino, katastrofe ne bo. Je pa po njenem mnenju "smešno gledati človeka na takšni funkciji, kako nastopa v oglasih".
Ob tem dodaja, da je vprašanje, kakšne pogodbene obveznosti ima Novak, in da mora ministrstvo kampanjo izpeljati do konca, saj so za to prejeli evropska sredstva, poroča Dnevnik.
Pogodba podpisana že leta 2010
Novak je poudaril, da je pogodbo o oglaševanju podpisal decembra 2010, torej 19 mesecev preden je postal javni uslužbenec, in da imajo v skladu s pogodobo producent in izvajalci akcije pravico, da ves material uporabljajo tri leta.
"Na obseg akcije nimam vpliva, se mi pa zdi prav, da jo uporabljajo, kot je predvideno, oziroma čim bolj izkoristijo njen potencial in obseg. Kolikor sem razbral iz medijev, je akcija obsežna zaradi velikega medijskega proračuna, kar pomeni, da se na tak način evropska in javna sredstva zlivajo v slovenski medijski prostor," je dejal Novak.
Akcija je bila sicer deležna številnih kritik, češ da gre za "veliko denarja in malo muzike", saj so zanjo odšteli kar 700 tisoč evrov. Ali je imela tudi kakšne učinke, bo znano septembra.
Govorim 4 tuje jezike, imam tudi omenjeno izobrazbo. Zadovoljen? Gotovo, da ne.
Govorim 4 tuje jezike, imam tudi omenjeno izobrazbo. Zadovoljen? Gotovo, da ne.
dd, pejt mal k logopedu, če ne razumeš oz. ušesa spucat...jaz jo popolnoma razumem...to je tko kot če bi nekdo …