Na FB sklicali protest pred Si.mobilom

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Pozivu k protestu pred Simobilom se je do danes na Facebooku pridružilo že tisoč ljudi. Oktobra naj bi v znak nestrinjanja s podražitvijo izkoristili redko koriščeno storitev, ki jo po novem plačujejo vsi uporabniki.
Oglej si celoten članek

"Pozivam vas na protest proti podražitvi Si.mobila in proti plačevanju letnega nadomestila. Planirano je, da se 3. 10. 2011 na Si.mobilovih centrih zglasi čim več naročnikov in naredi popolno blokado (menjava SIM-kartice, ponovni vklop kartice SIM)," pozivajo v skupini Protest proti podražitvam Si.mobila.

Pod kraj protesta je pobudnik navedel vse Si.mobilove centre v Sloveniji.

Pobudnik opozarja, da bodo "takrat te storitve zastonj na voljo v neomejenih količinah, zaradi plačila letnega nadomestila".

"Če bomo morali že plačati, pa to še skoristimo," še poziva pobudnik.

Si.mobil: bolj transparentno, kot dvig naročnine

"Gre za realne stroške in konkretne storitve, ki jih uporabniki pogosto uporabljajo," trdijo na Si.mobilu.

Zanimalo nas je, zakaj višjih stroškov, kot je to v praksi, prelili v naročnine. "Po našem mnenju je strošek tako bolj transparenten, kot če bi zgolj povišali mesečno naročnino," pravijo.

"Si.mobil je še vedno najugodnejši ponudnik na trgu in uporabnikom nudimo najboljšo vrednost za ceno. Poleg tega smo vse svoje aktivnosti usmerili v še boljšo uporabniško izkušnjo, zato gradimo najsodobnejše mobilno omrežje, ponujamo najbolj zaželene mobilnike in nudimo najboljšo podporo uporabnikom. Zato verjamemo, da smo še vedno najboljša izbira in da bodo uporabniki spremembe sprejeli z razumevanjem," še pravijo pri operaterju.

UVP: prijavo lahko podate na tržni inšpektorat

"Urad meni, da bi Simobil namesto neopravičljivega pavšala nadomestila za upravljanje z naročniško številko, moral ohraniti način individualnega zaračunavanja posameznih storitev naročniku, ko so za to izpolnjeni pogoji," pa so včeraj zapisali na spletni strani Urada za varstvo potrošniko (UVP).

Opozarjajo, da se v nasprotnem primeru lahko zgodi, da bodo zgledu Simobila sledili tudi drugi mobilni operaterji oz. ponudniki elektronskih komunikacij "in začeli zaračunavati neopravičljive pavšale (nadomestila) vsepovprek."

Nezadovoljnim uporabnikom urad svetuje, naj na Tržni inšpektorat RS naslovijo prijavo zoper Simobil "zaradi nepoštenega pogodbenega pogoja – uvedbe nadomestila za upravljanje z naročniško številko in kršitve načela vestnosti in poštenja (četrta alineja, prvega odstavka 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov), zaradi izkoriščanja ugodnejšega položaja v pogodbenem razmerju z namenom, da (Simobil) sebi pridobi posebno korist za katero ni opravičljivega razloga."

Proti tudi zveza potrošnikov

Si.mobil je nedavno napovedal, da bo s septembrom za vse nove naročnike uvedel slabih deset evrov letnega nadomestila za upravljanje z naročniško številko. Za obstoječe naročnike ga bo uvedel z oktobrom.

V Zvezi potrošnikov Slovenije so podali mnenje, da je uvedba nadomestila neupravičena.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 9

  • 13:57 16. Avgust 2011.

    Jaz pa pravim takole. Pri simobilu sem že več kot 8 let, to sedaj zadovljen razen da včaih pač signal …

  • 16:36 10. Avgust 2011.

    Eni pretiravate s tem da Tušmobil ni dober operater. Navajate razloge, ki sploh niso tehtni, vse kar znate napisati je …

  • 15:38 10. Avgust 2011.

    ljudje znajdite se ker ne vem zakaj morte imet res najbol novejše telefone in potem še naročnino da vas skor …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.