"Kako se je že glasila obljuba gospoda Jankovića ob pripombah na Mesarski most v zimskem obdobju?" je k fotografiji Mesarskega mostu po petkovem sneženju pripisal bralec.
Kot je razvidno iz zgornje fotografije, je del mostu zaprt za promet, kar je po besedah bralca v nasprotju z obljubami ljubljanskega župana, ki je trdil, da bo most ogrevan in ne bo nevaren za obiskovalce.
"Vročevod bolj koristen"
"Mesarski most nima posebej vgrajenega talnega ogrevanja, ki bi zagotavljalo taljenje snega in s tem nadomestilo čiščenje njegove celotne površine ob snežnih padavinah," je zatrdila Darja Lesjak, direktorica Službe za razvojne projekte in investicije Mestne občine Ljubljana, ki dodaja, da je ogrevanje površine mostu bolj koristna posledica prehoda toplote iz vgrajenega vročevoda na mostno konstrukcijo in okolico kot pa posebej načrtovanega sistema ogrevanja mostne površine.
Lesjakova poudarja, da je tako zapisano tudi v projektni dokumentaciji faze PGD, kjer se v mostno konstrukcijo vgrajeni vročevod omenja kot vir toplote, ki bo preprečeval zaledenitev pohodne površine mostu. "Tako se kaže tudi v praksi. Nad nosilcema, kjer je vgrajen vročevod, se sneg stali in površine osuši, in je most – ob ustreznem čiščenju snežnih padavin – prehoden tudi v zimskih razmerah," konča.
Zmota bralca?
Na vprašanje, ali ni bilo sprva obljubljeno, da bo most pozimi v celoti prehoden, pri MOL odgovarjajo z ne in obenem predvidevajo, da je bil naš bralec verjetno seznanjen, da bo talno ogrevan Žitni most.
Mesarski most prehoden le po sredini
Ogorčen bralec trdi, da je Janković s tem, ko je rekel, da bo Mesarski most talno ogrevan, spet snedel besedo. "Vročevod je v tem primeru bolj koristen," odgovarjajo na Mestni občini Ljubljana.