Med slednjimi omenja možnost, da so starši sproti obveščeni o ocenah otrok in možnost anonimnih prijav na šolsko inšpekcijo na vsako stvar.
Logaju se zdi nesprejemljivo, "da starši malo manj kot polnoletnega dijaka domov sproti prejemajo obvestila o ocenah". "S tem otrokom jemljemo vso odgovornost. Odgovornost se namreč gradi tudi skozi to, da otrok staršem sam prenese informacijo, kaj je počel in kakšno oceno je dobil," je dejal za STA in dodal, da smo šli s tem predaleč.
Tudi glede na to, da starši danes že kar takoj dobijo vse informacije preko elektronskih poti, se po njegovem ne gre čuditi podatku, da na govorilne ure hodi vse manj staršev, zlasti v srednjem izobraževanju.
Možnost pritožbe na vsako oceno
Narobe se mu tudi zdi, da je bila v šolah uvedena "možnost pritožbe na vsako oceno", kot tudi, da je mogoče za vsako stvar podati anonimno prijavo na šolsko inšpekcijo. "To, da sem nekaj anonimno prijavil, namreč pomeni, da se o težavi s šolo nisem nič pogovarjal, da z njo nisem vzpostavil nobene komunikacije in sem jo obšel. Ampak na koncu se vsi problemi znova rešujejo v šoli, če ne prej, ko inšpektorji ob prijavi pregledujejo dokumentacijo," ugotavlja.
Na pomislek, da se starši za anonimne prijave najverjetneje odločajo, ker se bojijo povračilnih ukrepov šole ali učiteljev, pa dodaja, da gre predvsem za gradnjo kulture zaupanja: "Slednjo je treba zgraditi, z anonimnimi prijavami pa jo gradimo v nasprotno smer."
sa mo poglejte finsko šolski program glede govorilnih ur učenec jelahko zraven starša glede govorilnih ur in prfoksi morajo biti …
a je potem kaj čudno, da država noče financirat zasebnega šolstva? tam bi bilo drugače, vedno več bi jih bilo …
Anomalije slovenske demokracije in pravne države.