Ljubljansko obvoznico bodo širili

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Na obvoznici bodo spet zabrneli stroji.
Oglej si celoten članek

Družba za avtoceste namerava jeseni izbrati izvajalca del za širitev vzhodne ljubljanske obvoznice med izvozom Bizovik in razcepom Malence. Večjo pretočnost in prometno varnost nameravajo zagotoviti s tremi voznimi pasovi, dela pa bodo, kot so pojasnili v Darsu, v celoti izvedena spomladi prihodnje leto.

Kot so pojasnili na Darsu, imajo že izdelan projekt za posebni pas, ki bo vodil iz smeri predora Golovec na izvoz Ljubljana-jug. Prav tako so pripravljeni projekti za ureditev tretjega pasu skozi galerijo Strmec na vzhodni obvoznici.

Z razmeroma manjšimi gradbenimi posegi bodo odstavni pas od galerije Strmec in tudi skozi njo vse do predora Golovec preuredili v tretji pas, kar pomeni, da bodo voznikom od Bizovika do Malenc neprekinjeno namenjeni trije vozni pasovi.

Bolj kritičen je krak razcepa Malence, ki povezuje vzhodno in južno ljubljansko obvoznico. Na njem bi bila po novem dva pasova. Kot so pojasnili na Darsu, bi skrajno desni vozni pas služil izključno za vozila, ki so namenjena iz predora Golovec na izvoz Ljubljana jug, levi pas pa bi se nadaljeval v pas za prepletanje vozil iz vzhodne ljubljanske obvoznice in dolenjske avtoceste.

Dela bodo trajala dva meseca

Pojasnili so še, da bi bilo treba izvozno rampo priključka Ljubljana-jug izvesti dvopasovno. Študija je namreč pokazala, da je z izvedbo tega posega na območju prepletanja med jutranjo in popoldansko konico od 500 do 850 vozil na uro manj, saj so ta vozila na posebnem ločenem voznem pasu. Tu bi bili nekoliko obsežnejši gradbeni posegi, saj je treba dograditi priključni nasip in na njem zgraditi vozišče, so dodali.

Po projektantski oceni je rok izvedbe del približno dva meseca. "Naš cilj je, da bi jeseni izbrali izvajalca, ker pa del čez zimo ni mogoče prekinjati, je velika verjetnost, da bodo v celoti izvedena po koncu zime, torej spomladi prihodnje leto," so zapisali.

Ureditev razcepa Kozarje

Na Darsu načrtujejo tudi ureditev drugega zelo obremenjenega razcepa Kozarje. Gre za ureditev spremembe prometnega režima in spremenljive prometne signalizacije iz smeri Brda na zahodni ljubljanski obvoznici proti izvozu Brezovica na primorski avtocesti.

Med ukrepi je med drugim predvideno podaljšanje obstoječega zaviralnega pasu na odseku Brdo-Kozarje do mostu čez Gradaščico, vzpostavitev dveh prometnih pasov na kraku priključka, ki iz zahodne obvoznice vodi na primorsko avtocesto, in v nadaljevanju podaljšanje obstoječega pospeševalnega pasu ter njegova združitev z obstoječim zaviralnim pasom priključka Brezovica.

Ustrezno bo treba po navedbah Darsa utrditi obstoječi odstavni pas zaradi spremembe njegove prometne funkcije, saj bo namenjen prometu in ne več ustavljanju v sili. Za vodenje prometa bo vzpostavljena nova spremenljiva signalizacija. Za izvedbo ukrepov so bili izdelani projekti, trenutno je v teku priprava razpisa za izvajalca. Cilj Darsa je, da bi tudi to preureditev izvedli spomladi 2018, najpozneje pa do turistične sezone.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 08:51 25. Avgust 2017.

    Če ne bi vse vlekli v LJ in furali centralizacijo, ne bi imeli problemov s prometom.

  • 22:01 24. Avgust 2017.

    Pah. Prodajajo muda za bubrege. Risanje crt za par 100m res resi problema. DARS bo zapravil en kup € za …

  • 17:12 24. Avgust 2017.

    Bravo, iz Črne na Koroškem v Velenje pa povprečna hitrost 34km/h..

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.