"Velik projekt po vrednosti so kolesarske steze," je na današnji novinarski konferenci MOL, kjer so predstavili Trajnostno urbano strategijo MOL in pripravo Celostne prometne strategije, povedal župan Zoran Janković. "Ljubljani pripada pet milijonov evrov, osnovno vizijo profesorja Koželja bomo s tem denarjem zaključili."
PREBERITE ŠE:
-
Napovedana velika širitev mreže Bicikelj
-
To so Jankovićevi načrti za Ljubljano
-
Te kolesarske steze čaka prenova
Boljše ureditve pogojev za kolesarje si želijo tudi Ljubljančani. V okviru priprave Celostne prometne strategije so na MOL prejeli prek 1100 pobud, od katerih se jih je večina nanašala prav na izboljšanje ureditve kolesarskih poti. "Največ se jih nanaša na kolesarjenje ," pravijo pri MOL. "Veliko tudi na hojo in motorni promet, nekaj manj pa na javni potniški promet in mirujoči promet."
Še bolj očitno naklonjeni kolesarjenju so bili Ljubljančani pri podpori predlaganim ukrepom, ki bi jih lahko izvedli v MOL. "Največ, kar 98 odstotkov jih je bilo za izboljšanje kolesarske infrastrukture, predvsem na vpadnicah, ter odpravi črnih točk," je povedal David Pulotnik, vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet. Večina je podprla prenovo kolesarskih stez na Tržaški in Celovški ter izgradnja manjkajočih stez na Dunajski, Masarykovi, Dolenjski, Karlovški cesti in na Cesti ob dolenjski železnici.
Širitev Biciklja
Pulotnik je poudaril, da so te dni pričeli s širitvijo Biciklja. "Do junija bomo postavili še 12 novih postaj, skupaj jih bo 50, prihodnje leto pa še sedem," je pojasnil Pulotnik. "V sistemu se bo tako vrtelo 570 koles."
Janković je poudaril, da se je odstotek uporabe avtomobilov v Ljubljani v zadnjih letih znižal. "Gremo proti cilju, da bo uporaba avtomobila, javnega prevoza ter kolesarjenja in hoje razdeljena enakomerno na tretjine," je dejal na novinarski konferenci.
Pri MOL poudarjajo, da želijo z dokumentom Celostne prometne strategije nadgraditi leta 2012 sprejeto Prometno politiko MOL. "Gre za novelacijo celostne prometne strategije," je na pojasnil Pultotnik. "MOL že ima sprejeto prometno politiko, gre za uskladitev. Seaj smo na sredini."
Še vedno zbirajo predloge
V ta namen bodo v Ljubljani vse do maja 2017 organizirali javne, tudi spletne razprave, delavnic in druge dejavnosti, s katerimi želijo pritegniti čimveč posameznikov ali skupin s svojimi predlogi za izboljšanje mobilnosti.
"CPS in akcijski načrt za njeno izvedbo bosta tudi osnova za pridobivanje evropskih nepovratnih sredstev," pojasnjujejo pri MOL. "Sofinancirani bodo predvsem projekti, ki bodo prispevali k izboljšanju mobilnosti in s tem k izboljšanju kakovosti zraka, k boljši povezanosti mestnih območij z zaledjem, k zmanjšanju prometnih zastojev in povečanju prometne varnosti."
vse je lepo in prav ,da se uredijo te zadeve. a po drugi strani zakaj bi urejali kolesarskih stez ,ko …
Problem kolesarskih stez pri nas tiči v načrtovalcih oziroma laikih ,ki se ne spoznajo na kolesarjenje .Zakaj hudiča ne pripeljejo …
Vse sam ne tisto kar je najbolj pereče in to so s šodrom posute kolesarske steze do junija meseca in …