Posel je vreden dobrih 25 milijonov evrov, ministrstvo za javno upravo, na čelu z Boštjanom Koritnikom, ga je sklenilo prvi delovni dan letošnjega leta.
Uslužbenci ministrstev, mestnih občin, upravnih enot, sodišč in centrov za socialno delo, uradov, inšpektoratov in drugih državnih institucij bodo morali odslej za vsa službena vozila točiti gorivo na Molovih bencinskih servisih. Do zdaj je bil njihova prva izbira Petrol, kjer je država največji lastnik.
Na razpisu sta tudi tokrat sodelovala Petrol in OMV, a je bila po poročanju Necenzurirano njuna skupna ponudba za nekaj več kot pol milijona evrov dražja od madžarske.
Težava z razpisom je, da ima Mol v Sloveniji le 53 bencinskih servisov, glavnino v vzhodni Sloveniji.
Na širšem območju Ljubljane, kjer ima sedež velika večina javnih institucij, je mogoče najti le tri Molove bencinske servise. Vsi so na obrobju glavnega mesta: dva v BTC, eden pa na Rudniku, kjer je v prometnih konicah največja gneča na poti iz središča mesta, ugotavljajo novinarji Necenzurirano in dodajajo, da Madžari tudi ob avtocestnem križu nimajo bencinskih servisov. Prav tako jih ni na Obali. Na poti iz Ljubljane proti Primorski je najbližji v Logatcu.
To težavo so skušali na ministrstvu za javno upravo vnaprej poskušali rešiti z odločitvijo, da bodo lahko javni uslužbenci gorivo še vedno točili tudi na bencinskih servisih Petrola in OMV, a le v treh primerih:
- če je Molov bencinski servis od lokacije, kjer ima posamezno ministrstvo, urad ali druga javna institucija parkirana službena vozila, oddaljen več kot pet kilometrov,
- ko Mol na načrtovani službeni poti nima bencinskega servisa,
- ob izrednih objektivnih okoliščinah, na katere uporabnik nima vpliva.
Naslednji korak bo verjetno carinjenje vseh izdelkov naf vrednostjo 5 evrov iz vseh sosednjih držav,razen iz madžarske-če pa to ni …
Očitno se bo razprodaja države končala šele z volitvami !
Še sreča, da ni vsem državljanom Slovenije. Kako jj dela, lahko to pričakujemo v kratkem. Me zanima, ali lahko dvakrat …