Garaže da, a ne kmalu

Foto: Žurnal24 V garažni hiši v Zgornji Šiški bo lahko 179 občanov parkirni prostor kupilo za d
Parkirišča. Stare stanovanjske soseske bodo brez garaž še nekaj let, saj bodo zdaj šele določili lokacije.
Oglej si celoten članek

Mestna občina Ljubljana (MOL) ne namerava graditi podzemnih garaž v starih strnjenih stanovanjskih naseljih, bo pa zdaj, ko je začel veljati nov prostorski načrt, določila seznam možnih lokacij za garaže. Po rezultatih anket, ki so jih lani izvedli v četrtnih skupnostih, si jih največ, pet, želijo v Mostah, zanimanje pa so pokazali tudi za Bežigradom, v Trnovem, Šiški, Dravljah, Jaršah, na Golovcu in v Posavju; v Polju in na Viču pa ne.

Kupci bodo znani

Garaže se bodo gradile z javno-zasebnim partnerstvom (JZP), tako da bo občina zasebnemu partnerju, ki ga bo izbrala na javnem razpisu, dodelila stavbno pravico na zemljišču, ki je v občinski 
lasti.

Garaže da, a ne kmalu
Načrt. Garažno hišo v Zgornji Šiški s 360 parkirnimi prostori zdaj končujejo, tri pa so v začetni fazi in naj bi bile končane leta 2012. Število parkirnih prostorov v podzemni garaži pri koseški tržnici še ni znano, pod novim športnim centrom Trnovo jih bodo za bližnje stanovalce zagotovili 250, na Bilečanski ulici v Štepanjskem naselju pa okoli sto.

“Na določen način bo to gradnja za trg, a s tem, da bodo kupci že znani,” je povedal Vojko Grünfeld, direktor službe za lokalno samoupravo MOL. Dodal je, da bodo vsem investitorjem postavili podobne pogoje: “Bližnjim stanovalcem, ki so se za nakup prijavili v anketi, bodo morali zagotoviti določeno število parkirnih prostorov po določeni ceni, druge pa bodo lahko prodali po tržni ceni.” Kot primer je navedel garažno hišo v Zgornji Šiški (med Kavadarsko cesto, ulico Ob žici in zahodno ljubljansko obvoznico), kjer bo 179 občanov parkirni prostor lahko kupilo za deset tisoč evrov brez DDV, drugi pa bodo morali odšteti vsaj pet tisoč več, kolikor naj bi bila tržna cena.

Primer podzemne garaže pri koseški tržnici pa kaže, koliko časa bodo Ljubljančani še čakali nanje: že od začetka leta se pripravlja idejna študija, naslednje leto bo MOL predvidoma 
objavila javni razpis za izbiro zasebnega partnerja, leta 2012 pa naj bi investitor garažo 
zgradil.

Z enosmernimi hitreje
Težave s parkiranjem na občini hitreje rešujejo z enosmernimi ulicami, saj so z njihovo uvedbo zadnja leta zagotovili okoli pet tisoč parkirnih prostorov, so dejali na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet (OGDP). Napovedali so, da bodo v kratkem tako uredili tudi območji Vodmat in Trnovo.

V BS3 bodo mirujoči promet poskušali rešiti z zapornicami, ki jih bodo do konca meseca postavili na Trebinjski, Reboljevi, Puhovi in Maroltovi ulici. “Do dovolilnic in kartic za zapornice bodo upravičeni le stanovalci s stalnim prebivališčem v naselju; s tem bomo onemogočili parkiranje dnevnih migrantov v naselju,” so še 
povedali na OGDP.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.