"Eno leto sem bil, ne da bi to vedel, naročnik storitve Voyo. Po končanem 14-dnevnem brezplačnem promocijskem obdobju sem storitev plačal za še en mesec prek Monete in mislil, da sem se naročil za 30 dni. Vsak mesec sem prejemal kratka sporočila; mislil sem, da so reklame, v resnici pa so mi za vsakega zaračunali pet evrov, česar nisem opazil," nam je potožil bralec.
Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so dejali, da so Voyo obravnavali že konec leta 2011 in Pop TV pozvali, naj način prehoda iz 14-dnevne brezplačne uporabe v plačljivo spremenijo tako, da bo moral uporabnik izrecno potrditi željo po nadaljevanju in plačevanju storitve. "Na ta poziv se niso odzvali," je povedal Boštjan Okorn iz ZPS. Na Pop TV so dejali, da so želeli maksimalno preprosto uporabniško izkušnjo in da so uporabniki že v prvem koraku prijave seznanjeni s tem, da brezplačni dostop po preteku 14 dni samodejno preide v aktivno naročnino na Voyo. Tržni inšpektorat Voya še ni obravnaval, tako v ZPS kot na inšpektoratu pa ugotavljajo, da je pritožb zaradi SMS-klubov vse manj.
Zakaj ZPS ne toži sama take goljufe kot je POP TV . Saj dobivajo denar od države ravno za takšne …
POP TV z VOYO na veliko nateguje slovenčke! naj opišem njihovo poslovno prakso: npr. ko se prijaviš na brezplačno obdobje …
Ti v SIOLU ga mutijo - ti njihovi komunikatorji - siol BOXi so za nič