Izola. “Presenečeni smo nad odločbo Občine Izola, v kateri podžupan Darko Grad dovoljuje podjetju Rokava čezmerno uporabo občinskih cest in vožnjo tovornjakov, težkih 40 ton, za 9.600 prevozov v obdobju dveh let,” pravijo izolski Socialni demokrati (SD). Kot so se slikovito izrazili v listi Združeni za Izolo, ki prav tako opozarja na spornost oziroma malomarnost omenjenega sklepa, bi to pomenilo “dve hruški betona na izolsko gospodinjstvo”.
Ni odškodnine
Oboje preseneča, da dovoljenje velja za vse ceste v Izoli, in bojijo se, da bodo tovornjaki vozili po središču mesta, saj ni nikjer navedeno, za katero vrsto gradnje je izdano dovoljenje. Prav tako so začudeni, da v odločbi ni navedeno, koliko znaša nadomestilo oziroma odškodnina za poškodbo cest. V listi zahtevajo pojasnilo župana, za katero gradbišče pravzaprav gre, v SD pa zahtevajo dopolnitev odločbe z določilom o primernem nadomestilu ter obrazložitev, zakaj je potrebnih teh 9.600 prevozov tako težkih tovornjakov.
Gradnja predora
“To so predvolilna natolcevanja in lahko jih je sram,” odgovarja Grad. Kot je pojasnil za Žurnal24, gre v tem primeru za uporabo manjšega dela stranske ceste od Rude do gradbišča predora Markovec za dovoz betona. “Odločba je enaka, kot smo jo za takšne zadeve izdajali doslej. V njej jasno piše, da se bo pred začetkom del pregledala cesta in s pogodbo določilo, kako vrniti cesto v prvotno stanje. To je praksa že vrsto let, tudi v mandatu Brede Pečan,” pravi. Na izolski občini pa dodajajo, da sta bili v konkretnem primeru izdani dve odločbi. V drugi sta tako določena relacija in to, da bo izvedenih do osem prevozov na dan.
"Dve hruški na Izolana"
Predor. Odločba, ki dovoljuje prevoz 9.600 tovornjakov, naj bi bila sporna. Podžupan očitke zavrača.