“Še v torek zvečer so nam predstavniki države zatrjevali, da bodo prišli sopodpisat pogodbo o odkupu zemljišč, danes pa jih je skoraj 40 predstavnikov agrarne skupnosti, sicer skupnih lastnikov zemljišč, čakalo zaman. Tik pred 13. uro, ko bi morali podpisati prve pogodbe, so nam sporočili, da ne priznavajo cenitve našega zapriseženega izvedenca glede vrednosti zemljišč,” je razočarana Jasna Rajčević, ki soupravlja Agrarno skupnost Osp.
Po 13 hektarjih njihovega zemljišča je predviden potek drugega železniškega tira od Kopra do Divače, ki je za gospodarstvo izjemno pomemben. Evropska unija je za posodobitev naše železniške infrastrukture namenila skoraj 450 milijonov evrov, od tega 230 milijonov za drugi tir.
“Dobri dve leti smo urejali zapuščinske zadeve nekdanjih lastnikov, ki so pokojni, in se pogajali z državo. Radi bi le primerno ceno, nad ravnanjem države pa smo zelo razočarani,” dodaja Rajčevićeva.
Razlika sto tisoč evrov
Razlika v cenitvi je sto tisočakov; agrarna skupnost svoje hektarje ceni na 512 tisoč evrov. Skupnost sodi, da cenilec Ljuban Cenčič, za državo najet od podjetja Geas, ne loči cenilnih območij, saj je zemljišče pod Tinjanom ocenil kot kraški rob in ne kot višji obalni predel. Ker podpisa pogodbe včeraj ni bilo, ni mogoče vložiti vloge za izdajo gradbenega dovoljenja.
Kot sem že rekel rekel za Vlačiča ko je prišel na ministrstvo. Blefer ki pojma nima o železnici kot tudi …