"Bančni račun imam odprt pri Sparkasse. Danes zvečer sem prek spletne banke plačevala položnice z jutrišnjim datumom, ker sem želela, da se nakazilo izvede jutri," nam je pisala bralka in dodala: "Vse lepo in prav, če me banka ne bi spravila v minus v trenutku, ko je šel nalog v čakalno vrsto."
Bralka pojasnjuje, da je klicala banko, kjer so ji povedali, da so s težavo seznanjeni, a da je njihova aplikacija tako narejena.
Banka: Ne poznamo vseh podrobnosti!
Za pojasnila smo prosili banko Sparkasse, kjer odgovarjajo, da konkretnega primera ne morejo komentirati, saj ne poznajo vseh podrobnosti. Gospo pa vabijo, da se obrne na njihov Center bančnih storitev in informacij.
Pojasnjujejo še, da se pri vnosu položnic v njihovo elektronsko banko do 15.30 ure nalogi izvršijo isti dan.
"Pri vnosu nalogov po tej uri, se nalogi izvršijo naslednji delovni dan. Nalogi se do 18:30 ure vidijo v 'Seznamu naročenih plačil', po tej uri pa se ostavijo v 'Čakalno vrsto naslednjega delovnega dne'. Pri tem se sredstva rezervirajo in niso več na razpolago (npr. za dvig na bankomatu), dejanska bremenitev na računu (kar je razvidno tudi na izpisku) pa se izvede naslednji delovni dan hkrati s poslanim plačilnim nalogom," poudarjajo pri Sparkasse.
Pravila o plačilnih nalogih so sicer objavljena na spletu, pravijo, o njih pa so stranke obveščene, dodajajo.
dezurni@zurnal24.si
O svojem denarju odločam jaz in ne banka s svojimi pravili. Rezervirana sredstva banka plasira naprej, uporabnika blokira. In hkrati …
"po tej uri pa se ostavijo v 'Čakalno vrsto naslednjega delovnega dne"<br /><br />tale zmaga na vseh frontah, OSTAVI ME …
Ne morem se strinjat s tem. kaj se zgodi, če vnesem nalog za plačilo pol leta prej? So sredstva blokirana …