Nekdanji kmetijski minister Dejan Židan meni, da gre za sum zavajanja potrošnika o poreklu blaga, zato je podal omenjeni prijavi ter pobudo ministru za kmetijstvo in okolje Francu Bogoviču.
"Očitno je, da pri velikih tujih korporacijah tovrstni primeri zavajanja potrošnika, s sklicevanjem na nacionalni izvor izdelka, s pomočjo nekorektne izrabe posameznih motivov slovenstva postajajo trend, česar pa ne bi smeli dopustiti," je kritičen Židan.
Kampanja je naletela na močan odziv tako javnosti kot stroke. Predsednica upravnega odbora oglaševalske zbornice Milena Štular ugotavlja, da je Danone na trg poslal izdelek, ki je proizveden samo za slovenski trg, ki ima vso slovensko deklaracijo in ime Na planincah.
Kupec šele na etiketi izdelka prebere ime proizvajalca in ugotovi, da je v ozadju francoska nacionalna družba Danone. "Tako se poskuša proizvajalec z izdelkom spet približati slovenskemu potrošniku, ker igra na noto slovenskosti," meni Štularjeva.
"Takšna ravnanja so v času, ko se slovenski potrošnik še posebej zaveda vedno večje potrebe, da kupuje slovenske izdelke, ki so kakovostni, s tradicijo in visokimi standardi varnosti ter tako v krizi pomaga domačemu proizvajalcu, še posebej sporna in moralno vprašljiva," je opozoril Židan.
V Sloveniji nam zelo malo fali pa bodo na policah trgovin samo še tuji izdelki. V nekaterih trgovinah tako itak …
Tudi sama se strinjam, da so šli s to kampanijo čez rob dobrega okusa. Oglašujejo nekaj kar sploh ni slovensko …
Tale kampanija in pa oglasi s strani podjetja Danone so neokusni in gre za totalno zavajanje nas potrošnikov in v …