"No ja, vsaj dražje ni," so bile besede bralca, s katerimi je pospremil fotografijo, ki jo je posnel v trgovini Lidl. Na soku je bila nalepka, ki je označevala znižanje, vendar je bil izdelek nič odstotkov cenejši.
Kot so nam pojasnili v Lidlu, je šlo za napako pri sistemskem urejanju izdelka. "Izdelek je bil nato skeniran v poslovalnici in pomotoma označen nalepko 0 %. V samem sistemu priprave označb za popuste smo zato pred nekaj dnevi odpravili napako in sistemsko zaustavili možnost priprave nalepke z 0 % popusta," so za Zurnal24.si pojasnili v Lidlu in dodali, da tovrstnih spodrsljajev zagotovo ne bo več.
Akcija: 0 % ceneje
Stara in znižana cena izdelka sta bili enaki.
Če bi bil izdelek z popustom na koncu dražji, bi podpirala, da gre moški sliko objavljat na nacionalni časopis. Tu …
oni vsaj priznajo da ni nič popusta. drugi pa za tok dvignejo cene kolkr je pol popusta ;)
Lahko bi se bolje znašli in rekli:je tako dober in že tako poceni,da ne potrebuje znižanja