Družba, ki se že dlje časa sooča s kritikami zaradi nenadnih odpovedi in združevanj letov, je leto 2018 po pričakovanjih končala z izgubo. Direktor Adrie Airways Holger Kowarsch je aprila pojasnil, da bo izguba dosegla dvomestno številko v milijonih evrov. Na izgubo so vplivali stroški za odškodnine zaradi zamud in odpovedi letov, višja cena goriva, težave s kadri in počasen prevzem ter uvedba letal znamke Saabovih letal tipa 2000, zaradi česar so imeli dodatne stroške s kratkoročnim najemanjem letal od drugih letalskih družb.
Nekdanji nacionalni letalski prevoznik Adria Airways, ki je od leta 2016 v rokah družbe AA International Aviation Holding oz. nemškega sklada 4K Investments, se že nekaj časa sooča s kritikami zaradi nenadnih odpovedi in združevanj letov, do konca junija je odpovedal več letov. V družbi so doslej v zvezi s tem le skopo pojasnili, da so se tako odločili iz tehničnih in operativnih razlogov, predvidevajo pa, da bodo svoje letalske operacije stabilizirali z začetkom naslednjega meseca.
V Sindikatu prometnih pilotov Slovenije so medtem ocenili, da operativne težave niso posledica pomanjkanja denarnih sredstev, ampak slabe organizacije delovnega procesa.
Adria, ki trenutno prepelje 52 odstotkov vseh, ki potujejo prek ljubljanskega letališča, je tudi pred menjavo vzdrževalca letal. Pogodba o sodelovanju z Adrio Tehniko, ki zdaj izvaja redno linijsko vzdrževanje letal Adrie, naj bi se s koncem avgusta iztekla, vzdrževanje pa naj bi od septembra opravljalo skandinavsko podjetje, so pred dnevi poročali mediji.
dezurni@zurnal24.si
Njihov način dela,zdaj pa cuzajmo državo.Jebeš jih,imamo še neizkoriščen Maribor.